Dorazily jiné plavky

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #1359

    Dobrý den,

    Chtěla by jsem se zeptat objednala jsem jsi plavky dorazily jiné. Dala jsem spor a prodejce napsal že odesílají hodně zboží že jsem měla napsat ještě zprávu jaké přesně chci. Přece když jsem zaškrtla určitý produkt tak ještě nemusím psát jaké chci ne? A chce vrátit zboží. Jak postupovat dál napsat že zboží nevrátím a dožadovat vrácení peněz?

    #1362
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    pokud tam byl výběr na zaškrtnutí plavek, které přesně chcete, tak to byla chyba prodejce. Ve sporu trvejte na tom, že plavky vrátit nechcete z ekonomických důvodů (drahé poštovné) a požadujte 100% z ceny. Napoprvé určitě ve sporu odmítne, ale když dáte eskalovat na Ali, tak pravděpodobně peníze vrátí aniž by čekal na rozhodnutí Aliexpressu. Pokud by přece jen musel rozhodovat Aliexpress, tak Vám přizná náhradu v částečné až plné výši (50-100%).
    Dejte pak, prosím, vědět jak to dopadlo, díky!

    #1365

    Tak jsem eskalovala a zpátky teda jen 40 % ale lepší než nic. Akorát nevím co teď není tam žadné tlačítko potvrdit nebo tak . A běží mě doba 2 dny do konce? Děkuji

    #1367
    Iveta
    Keymaster

    Tak to přiznaly docela málo na to, že tam byly uvedené plavky na zaškrtnutí volby a ty poslány nebyly 🙁
    Rozhodnutí od Aliexpressu jsou konečná, takže žádná doba by tam už neměla běžet, jedině doba na doručení objednávky. U toho sporu, pod běžícím časem je napsané co?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password