Dotaz k zaplacené objednávce

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #1653
    Petra Kašpárková
    Participant

    Dobrý den, prosím o radu, na aliexpressu jsem objednávala poprvé, objednávku jsem uhradila hromadně od více prodejců, na účtu mi ji již i odečetli. Anglicky vůbec neumím a vše překládám, něco se přeloží automaticky.
    Nerozumím v mých objednávkách na kolonku- čeká platby, když to rozkliknu, tak to nabízí zaplatit, a i tam mám u některých zprávy od prodejů, že čekají na platbu, a je tam u všech 10 dní a něco, při tom věci jsem již uhradila a u některých mám i, že jsou odeslány v očekávaných doručeních a tam jsou dodací lhůty dní úplně jiné, delší.
    Nebo se tato kolonka- čekající na platbu upraví sama, až já potvrdím doručení zboží a prodejce dostane peníze od aliexpressu???
    Předem moc děkuji, zatím v tom táááápu 🙁

    #1654
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    u zaplacených objednávek nejdříve běží čas pro odeslání – tedy doba, kterou má prodejce na to, aby zásilku připravil, zabalil a poslal. Každý prodejce má svou zvolenou dobu. Po odeslání Vám přijde e-mail o odeslání s informacemi co dále dělat (předložený e-mail najdete zde v článku: https://www.alirecenze.cz/index.php/jak-sledovat-zasilky-z-aliexpress.html)
    Když je zásilka odeslaná, běží doba předpokládaného doručení – i tu má každý prodejce jinou. Když doba končí, přijde Vám e-mail, že si máte požádat prodejce o její prodloužení (v případě, že zboží nemáte). Nespoléhejte však na e-mail, občas se zatoulá, dobu pro doručení si musíte hlídat sama. Když doba skončí, máte 15 dní na otevření sporu, jinak přijdete o peníze.
    Všechny platby jdou k Aliexpressu, který je drží do doby, než potvrdíte přijetí zboží, že je vše v pořádku. Teprvé poté je odešle prodejcům. Pokud zboží nepřijde, Aliexpress peníze vrátí Vám.

    Doporučuji zhlédnout video a pročíst článek zde: https://www.alirecenze.cz/index.php/jak-sledovat-zasilky-z-aliexpress.html
    Ale prohlédněte si i další videa, najdete v nich návody jak nakupovat bez problémů 🙂

    Hezký den

    #1655
    Petra Kašpárková
    Participant

    Dobrý den, děkuji za odpověď 🙂 .
    Takže v těch mých všech objednávkách jak mám rozděleno na-čeká platba-tam jich mám 34, pak – čeká přeprava 1 a očekávané doručení 43, tak té kolonky-[b]čeká platba[/b]-se nemám všímat????? i když je tam mnohem menší počet dní, dnes 9, chápu t dobře???? když ty věci mám i v očekávaných doručení??? a tam je dnů mnohem více???
    Předem děkuji 🙂

    #1656
    Iveta
    Keymaster

    čeká přeprava = čeká na odeslání
    očekávané doručení = čekáte na doručení (cca 20-60 dní)
    čeká platba = nemáte zaplaceno. Neobjednala jste některé věci 2x? Jako myslím, že jednu věc jste objednala – jednou zaplatila a podruhé visí jako nezaplacená?

    #1657
    Petra Kašpárková
    Participant

    Nevím, asi to tak bude, ale nevím jak se to stalo, myslíte, že to mám nechat být, a za těch 9 dní se to samo vyruší??? nebo mám dát zrušit objednávku??? nejsou tam nějaké sankce? už jsem to zkoušela – to zrušit objenávku, ale nevím co dát za důvod. V překladu mám toto – a moc tomu nerozumím….
    -Pokud jste také platbu za tuto objednávku, ale přišel ještě aliexpress, neposílejte zrušit tuto objednávku. Zejména přenos Western Union a Bank, doporučujeme vám být opatrný, protože dlouholetého příjezdu.
    vyberte důvod zrušení:
    Nechci, aby tento řád už
    Chci změnit toto pořadí
    Chci změnit adresu v tomto pořadí
    Chci změni kupon
    Chci změnit způsob dopravy
    Platba neúspěšný
    jiné důvody

    Tak nevím…….:( , moc děkuji za pomoc

    #1658
    Iveta
    Keymaster

    Neporadím jak se to stalo, ale pokud to bylo objednáváno 11/11, kdy byl obrovský objem objednávek, tak se některé obj. mohly při potvrzení košíku vygenerovat dvakrát. Ale vím, že se to tady stalo jedné paní již dříve – objednala a zaplatila zboží a v košíku to zboží stále viděla (možná měla Aliexpress otevřený na více záložkách prohlížeče a v jednom jí zůstal zobrazený košík). Tak dala znovu potvrdit košík a bylo vše prý v pořádku. Pak zjistila, že má vše objednané 2x, jednou zaplacené a podruhé nezaplacené.

    Za zrušení obj. ať již zaplacené či nezaplacené žádné sankce neplatíte. Rozdíl je jen, že nezaplacenou obj. můžete zrušit hned a sama, kdežto zaplacenou obj. musíte požádat o zrušení prodejce – jestli on schválí či ne. Je totiž možné, že ji má připravenou, nebo není ochotný ji zrušit a prostě to zamítne a odešle.

    Jen je mi trochu divné, že to po Vás chce u nezaplacené obj. znát důvod zrušení, myslím, že se uvádí jen u zaplacených obj. Také důvody jsou trochu jiné než znám obvykle při rušení, vypsané jsou v tomto článku: https://www.alirecenze.cz/index.php/jak-zrusit-nezaplacenou-objednavku-na-aliexpress-com.html

    Každopádně obj. chcete zrušit z důvodu, že zboží bylo obj. dvakrát, tak bych tam dala ten poslední důvod – jiné důvody.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password