Dotaz k zaplacené objednávce
- This topic has 5 replies, 2 voices, and was last updated 9 years, 1 month ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
29/11/2015 at 2:06 #1653Petra KašpárkováParticipant
Dobrý den, prosím o radu, na aliexpressu jsem objednávala poprvé, objednávku jsem uhradila hromadně od více prodejců, na účtu mi ji již i odečetli. Anglicky vůbec neumím a vše překládám, něco se přeloží automaticky.
Nerozumím v mých objednávkách na kolonku- čeká platby, když to rozkliknu, tak to nabízí zaplatit, a i tam mám u některých zprávy od prodejů, že čekají na platbu, a je tam u všech 10 dní a něco, při tom věci jsem již uhradila a u některých mám i, že jsou odeslány v očekávaných doručeních a tam jsou dodací lhůty dní úplně jiné, delší.
Nebo se tato kolonka- čekající na platbu upraví sama, až já potvrdím doručení zboží a prodejce dostane peníze od aliexpressu???
Předem moc děkuji, zatím v tom táááápu 🙁29/11/2015 at 10:17 #1654IvetaKeymasterDobrý den,
u zaplacených objednávek nejdříve běží čas pro odeslání – tedy doba, kterou má prodejce na to, aby zásilku připravil, zabalil a poslal. Každý prodejce má svou zvolenou dobu. Po odeslání Vám přijde e-mail o odeslání s informacemi co dále dělat (předložený e-mail najdete zde v článku: https://www.alirecenze.cz/index.php/jak-sledovat-zasilky-z-aliexpress.html)
Když je zásilka odeslaná, běží doba předpokládaného doručení – i tu má každý prodejce jinou. Když doba končí, přijde Vám e-mail, že si máte požádat prodejce o její prodloužení (v případě, že zboží nemáte). Nespoléhejte však na e-mail, občas se zatoulá, dobu pro doručení si musíte hlídat sama. Když doba skončí, máte 15 dní na otevření sporu, jinak přijdete o peníze.
Všechny platby jdou k Aliexpressu, který je drží do doby, než potvrdíte přijetí zboží, že je vše v pořádku. Teprvé poté je odešle prodejcům. Pokud zboží nepřijde, Aliexpress peníze vrátí Vám.Doporučuji zhlédnout video a pročíst článek zde: https://www.alirecenze.cz/index.php/jak-sledovat-zasilky-z-aliexpress.html
Ale prohlédněte si i další videa, najdete v nich návody jak nakupovat bez problémů 🙂Hezký den
30/11/2015 at 1:40 #1655Petra KašpárkováParticipantDobrý den, děkuji za odpověď 🙂 .
Takže v těch mých všech objednávkách jak mám rozděleno na-čeká platba-tam jich mám 34, pak – čeká přeprava 1 a očekávané doručení 43, tak té kolonky-[b]čeká platba[/b]-se nemám všímat????? i když je tam mnohem menší počet dní, dnes 9, chápu t dobře???? když ty věci mám i v očekávaných doručení??? a tam je dnů mnohem více???
Předem děkuji 🙂30/11/2015 at 1:46 #1656IvetaKeymasterčeká přeprava = čeká na odeslání
očekávané doručení = čekáte na doručení (cca 20-60 dní)
čeká platba = nemáte zaplaceno. Neobjednala jste některé věci 2x? Jako myslím, že jednu věc jste objednala – jednou zaplatila a podruhé visí jako nezaplacená?30/11/2015 at 2:12 #1657Petra KašpárkováParticipantNevím, asi to tak bude, ale nevím jak se to stalo, myslíte, že to mám nechat být, a za těch 9 dní se to samo vyruší??? nebo mám dát zrušit objednávku??? nejsou tam nějaké sankce? už jsem to zkoušela – to zrušit objenávku, ale nevím co dát za důvod. V překladu mám toto – a moc tomu nerozumím….
-Pokud jste také platbu za tuto objednávku, ale přišel ještě aliexpress, neposílejte zrušit tuto objednávku. Zejména přenos Western Union a Bank, doporučujeme vám být opatrný, protože dlouholetého příjezdu.
vyberte důvod zrušení:
Nechci, aby tento řád už
Chci změnit toto pořadí
Chci změnit adresu v tomto pořadí
Chci změni kupon
Chci změnit způsob dopravy
Platba neúspěšný
jiné důvodyTak nevím…….:( , moc děkuji za pomoc
30/11/2015 at 2:22 #1658IvetaKeymasterNeporadím jak se to stalo, ale pokud to bylo objednáváno 11/11, kdy byl obrovský objem objednávek, tak se některé obj. mohly při potvrzení košíku vygenerovat dvakrát. Ale vím, že se to tady stalo jedné paní již dříve – objednala a zaplatila zboží a v košíku to zboží stále viděla (možná měla Aliexpress otevřený na více záložkách prohlížeče a v jednom jí zůstal zobrazený košík). Tak dala znovu potvrdit košík a bylo vše prý v pořádku. Pak zjistila, že má vše objednané 2x, jednou zaplacené a podruhé nezaplacené.
Za zrušení obj. ať již zaplacené či nezaplacené žádné sankce neplatíte. Rozdíl je jen, že nezaplacenou obj. můžete zrušit hned a sama, kdežto zaplacenou obj. musíte požádat o zrušení prodejce – jestli on schválí či ne. Je totiž možné, že ji má připravenou, nebo není ochotný ji zrušit a prostě to zamítne a odešle.
Jen je mi trochu divné, že to po Vás chce u nezaplacené obj. znát důvod zrušení, myslím, že se uvádí jen u zaplacených obj. Také důvody jsou trochu jiné než znám obvykle při rušení, vypsané jsou v tomto článku: https://www.alirecenze.cz/index.php/jak-zrusit-nezaplacenou-objednavku-na-aliexpress-com.html
Každopádně obj. chcete zrušit z důvodu, že zboží bylo obj. dvakrát, tak bych tam dala ten poslední důvod – jiné důvody.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.