Dobrý večer Ivetko.
Mám zase takový problém.Asi mám pech na špatné prodejce.Objednal jsem si rybářské vlasce 6.2. Bylo mi zasláno sledovací číslo a až podlouhé době se mi při sledování objevilo že zboží bylo 16.2. podáno a od tý doby je to tam pořád a zásilka nikam neputuje.Už třikrát jsem se dotazoval prodejce aby mi poslal nějakou zprávu jestli bylo zboží opravdu odesláno a někde trčí nebo jestli neví coje s ním a prodejce absolutně nereaguje. Mám ještě počkat a nebo otevřít spor?Do konce dodání je ještě 43 dní.
Děkuji
Dobrý večer 🙂
V Číně teď měli svátky, takže to všechno bylo (a ještě je) takové zpomalené, takže bych ještě počkala.
Mám to samé u mých zásilek:
podáno 11/2 – do ČR odesláno 13/2
podáno 13/2 – do ČR odesláno 22/2
podáno 16/2 – zatím nic
Dobrý den Ivetko
Už mě pomaly dochází trpělivost.Dnes už je 3.3. a o zboží pořád žádné informace a prodejce na dotazi nereaguje.Při zadání sledovacího čísla se pořád objevuje jenom že 16.2.podání zboží a jinak nic.Na dodání zboží je ještě dost času ale znepokojuje mne že nelze sledova kde zboží je a prodejce mlčí.Tady je co se mi objeví při sledování zásilky.
2015.02.16 10:35 (GMT-7): Sbírka
2015.02.16 00:00 (GMT-7): zásilka byl vyslán.
Dobrý den,
jj. měli tam svátky, zavřeno měli týden, tak asi mají i zabržděnou poštu. Pokud prodejce nereaguje, klidně otevřete spor, třeba se ozve. Pokud by se neozval, tak se Vám po 5ti dnech vrátí peníze a možná časem i ty vlasce přijdou. 😉
Dobrý večer Ivetko
Měla jste asi pravdu s těmi svátky,protože zboží už se pohnulo.Jak dlouho ty svátky mají že to trvalo tak dlouho.Hlavně že se to pohlo.
No tak to je super, to jsem ráda, že se to už hýbe 🙂 Čínský Nový rok měli 19/2, ale spousta obchodů měla dovolenou (a neodpovídali na zprávy, neodesílali zboží, neřešili spory) od toho 17/2 do 24/2, někteří dokonce do 1/3. Jsou to pro ně největší svátky roku, Vánoce ani Silvestr tolik neslaví.