Dobrý den
Potřebuji radu,objednala jsem si dvě pánské mikiny a přišly mi dámské šaty.Otevřela jsem spor a prodejce mi navrhl 2 dolary za každou mikinu.Nesouhlasila jsem protože mě to stálo 24 dolaru.Spor jsem eskalovala a tým Ali mi dnes poslal email,že prodejce doložil důkaz fakturou o zboží a já mám poslat důkaz do 3 kalendárních dnů o původu balíku u poštovního přepravce.Nevím co mám ted dělat.Poradte.Děkuji.
Dobrý den,
tak to jsem se zatím s takovýmto případem nesetkala – aby záměnu zboží Ali takto řešilo :-/
Nechápu, co mohl prodejce potvrdit – ukázat papír, že na objednávce jsou 2 mikiny? Tak to snad Ali tým vidí také v systému. Vaše důkazy o obdrženém zboží jsou pouze fotky – fotka šatů, fotka sáčku s adresou, fotka detailu adresního štítku. Případně šaty v sáčku na váze, s viditelnou naměřenou vahou. Takové fotky jste posílala?
No není to moc k přečtení a zdá se mi, že foto je i zrcadlově otočené. Nafotila bych lépe, aby celý štítek byl čitelný i s váhou a pak fotku šatů v sáčku na váze. Tedy pokud bude souhlasit, protože oni někdy napíšou úplně jinou váhu než skutečnou a česká pošta balíčky ze zahraničí nepřevažuje 🙁
Dnes jsem poslala fotky váhy balíku,uplnou fotku.Napsala jsem jim,že český přepravce nedává žádné dokumenty o přepravě a balíky se neváží.Také jsem dodala,že balík byl neporušen.Zda-li to bude stačit uvidíme.