eskalovany spor

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #2239
    Petr
    Participant

    Zdravim lidičky. Potreboval bych radu. Koupil jsem Sklo na tablet. Nefungovalo jak mělo a nemelo vnitrni rozmer ramecku takovy jaky ma být. Otevrel otevřel jsem spor. Samozrejme jsem ae nedohodl. Tak jsem dal eskalovat. Prislo mi ted prvni rozhodnutí kteremu ne uplne rozumím. Je tam 1. Ze uznávají nefunkčnost a 2. Ze neuznávají rozmery protoze je prodejce Neuvadi. A pak moznosti – 4dny do rozhodnuti. Jestli a ted nevim mi ma vrátiti penize atd. (Mel by nekdo kdo umi anglicky chvilku si to přečíst a vysvetlit co dál? Na email třeba muj [email protected] pokud se nekdo ozve preposlu mu co se dá. A druha vec je ze on ted nabízí abych uzavrel spor, že mi tedy nove zbozi pošle. Ale neni u sporu jeho navrh ktery bych jako mohl akceptovat. Pise to jen ve zprávě. Neverim mu. Uzavru spor a on se uz neozve 😀 co s tím. Děkuji.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password