Frozen order
- This topic has 6 replies, 2 voices, and was last updated 8 years, 9 months ago by Michal.
-
AuthorPosts
-
16/12/2015 at 4:29 #1756MichalMember
Dobrý den potřeboval bych poradit. Dnes mi vypršela ta ochraná lhůta u objednaného zboží a zboží nikde a najednou koukam že je u té objednávky napsáno že byla uspěšně zrušena přitom jsem nic nerušil a objednávka se stala zmrazenou a přišel mi mail že mam čekat 3 dny na vyjádření ,ale ja se právě bojím jestli jsem něco nepromeškal, protože byla zrušna už 18.10 a peníze furt nikde. Myslíte že to mam nechat nebo to mam nějak řešit. Děkuji za odpovědˇ.
17/12/2015 at 11:18 #1757IvetaKeymasterDobrý den,
jestli se v tom správně orientuji – věděl jste, že Vám včera vypršela lhůta u zboží, proto jste se dříve do Aliexpressu nepřihlásil, tudíž jste nevěděl, že byla již 18.10 zmrazena? Zmrazením se doba totiž přestane počítat, takže kdyby jste se přihlásil dříve, tak by jste viděl, že je zmrazená a nemůže se dále čas odečítat.
Jestli byla objednávka zmražena v říjnu, tak byla i v říjnu zrušena (čas se tedy nemohl odpočítávat) a peníze Vám přišly zpět k datu objednání, tedy cca někdy září/říjen, musíte zkontrolovat peníze zpětně na účtu.17/12/2015 at 11:44 #1758MichalMemberPrávě já to sledoval ale zmrazená objednávka tam naskočila až 14.12.2015 i mi přišel mail, ale objednávka už byla zrušena 18.10 a furt nic.
17/12/2015 at 11:54 #1759IvetaKeymasterA skutečně se jedná o tutéž objednávku?
Pokud ano, otevřete objednávku a nad jménem obchodu jsou vidět 2 záložky – Order a Financial. Klikněte na Financial a podívejte se tam na takovou oranžovou linku s puntíky. Kolik puntíků je je oranžových a kolik šedých? Jaká jsou u nich data?
17/12/2015 at 15:49 #1761MichalMemberBohužel nic takového tam nevidím.
Attachments:17/12/2015 at 18:23 #1762IvetaKeymasterna té stránce, co je v příloze, sjeďte dolů….
17/12/2015 at 21:53 #1764MichalMemberDěkuji už je to vyřízené že prý do 7-10 mi vrátí peníze.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.