Full refund a poslání zboží zpět

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #1199
    Dalibor
    Member

    Dobrý den, 22.6 jsem si objednal mobil. Zaplatil jsem mobil mi přišel 10.7 a platil jsem i DPH a ceny služby. Na mobilu ale není nic pravda jak je popsáno prodejcem nic na něm nesedí. Otevřel jsem spor že chci full refund a pošlu mu zboží zpět. Ale potřebuju poradit co dál. Jak mu to poslat. Jestli to poslat jako Cenná zásilka nebo nějak jinak. A jak to udělat tak, aby on nenapsal že zboží co jsem mu vrátil není v pořádku že s ním něco je.

    #1200
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    pošlete jako doporučenou zásilku, pokud je výška krabičky více než 5 cm, tak to bude doporučený balíček.
    Než ho zabalíte zpět, tak jej nafoťte ze všech stran, aby bylo vidět, že je v pořádku. Funkce telefonu je dobré natočit na video – že nefungují či nějak zlobí. Udělejte i fotky před zabalením a pak zabaleného balíčku s jeho adresou. Vše pak přiložte do sporu, abyste měl důkaz, že v tomto stavu telefon odesíláte a připište číslo zásilky, které Vám dají na poště. Zásilky obvykle dorazí do Číny do 14 dnů. Budu ráda, když pak napíšete, jak spor a vrácení peněz dopadlo, díky!

    #1201
    Dalibor
    Member

    Teď mi to potvrdil prodejce, a chce Tracking Nuber – což je číslo na sledování zásilky, které bych měl dostat když balík pošlu že ano? a logistic Company – To mu mám poslat přímo stránku? http://www.ceskaposta.cz ? A ještě otázečku. Kolik bude stát doporučená zásilka? Vejdu se do 400,-? Balíček je velký 20x12x10
    A ještě něco, dá se ten balíček pojistit?

    #1202
    Iveta
    Keymaster

    Ano, tracking number dostanete až od pošty. Doporučená zásilka to nebude, protože zásilka je do 5 cm výšky. Pak už to je doporučený balíček (do 2 kg) nebo Cenný balík (udaná cena více než 500 Kč). To platí pro Českou republiku, pro zásilky do zahraničí mohou být jiné názvy zásilek – zkusila jsem Vaši zásilku zadat do Kalkulátoru ČP, odhadla jsem hmotnost 1 kg (asi nebude rozdíl mezi váhou např. 350 g nebo 980 g), můžete to tam když tak upravit a našlo to tento ceník:
    https://www.postaonline.cz/kalkulacka-postovneho/-/typ/zasilka?p_auth=NCF4ELRT&p_p_lifecycle=1&_kalkulator_WAR_pcpkalkulator_templateDir=template&_kalkulator_WAR_pcpkalkulator_theme=simple&_kalkulator_WAR_pcpkalkulator_template=form-close&_kalkulator_WAR_pcpkalkulator_dynamicAttributes={}&_kalkulator_WAR_pcpkalkulator_themeExpansionToken=~~~&_kalkulator_WAR_pcpkalkulator_expandTheme=~~~simple&_kalkulator_WAR_pcpkalkulator_cssClass=uniform&_kalkulator_WAR_pcpkalkulator_id=formZasilky&_kalkulator_WAR_pcpkalkulator_struts.portlet.mode=view#produkty

    Pro tracking mu pošlete tento odkaz: https://www.postaonline.cz/trackandtrace – zadá se tam číslo zásilky a udělá se tam nový odkaz přímo s číslem zásilky.

    Pojištění nevím, to Vám řeknou na přepážce pošty.

    #1203
    Iveta
    Keymaster

    Tak teď zkouším odkaz na ten kalkulátor a hodnoty jsou tam vymazané, tak si je tam musíte zadat, přímý odkaz zadat nejde 🙁

    #1204
    Dalibor
    Member

    No uvidím co a jak. Balík je tak vysoký kvůli toho že mobil krabička od mobilu je ještě v polistiréni tak proto. Dnes skočím na poštu co a jak. No tak dnes jsem byl na poště to odeslat. Dal jsem to tam a pošťák nalepil adresu atd.. zespodu balíku takže je to vzhůru nohama, ale snad to nevadí :D. Zaplatil jsem 319kč dostal jsem sledovací číslo váha je 0.539kg a když najdu na to sledování zásilek české pošty tak je to ukázano jako doporučený dopis. A pošťák mi ještě řekl, že až to opustí ČR tak to nebude možné sledovat. K tomu sporu na aliexpress mám dodat na sledování tuto stránku? https://www.postaonline.cz/trackandtrace/ ?

    #1256
    Dalibor
    Member

    Zdravím, zboží jsem odeslal a prodejce 2.8. potvrdil že mu přišlo zpět a u objednávky je: ,,Distipute finished” a ,,Your refund progress”. Takže teď by mi měl ali do 10ti dnů vrátit peníze zpět že ano? A ještě jak zjistí kam to poslat když jsem to platil kartou?

    #1257
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý večer,
    to je v pořádku, ty komentáře u objednávky. Ano, cca do 10ti dnů se Vám vrátí peníze zpět na kartový účet. Oni nezjišťují kam peníze vracet, oni tu platbu kartou stornují, jako nepřijatou, takže se Vám pak vrátí k datu placení objednávky.

    Díky za informaci, jak reklamace probíhala, určitě tím pomůžete i dalším nakupujícím na Aliexpressu. 🙂

    #1258
    Dalibor
    Member

    Děkuji za rychlou odpověď jen mě děsí že když na ali kliknu na Refunds & Disputes tak tam u refund amount není nic a u Status je Confirm goods receeived a pod tím je View detail. Doufám že to tak má být a vše je v pořádku.

    #1259
    Iveta
    Keymaster

    Jj, to je normální 🙂 Když spor rozkliknete, tak tam refundovaná cena je. Jinak odeslání peněz si můžete hlídat na “oranžových puntících” v objednávce jsou pod záhlavím dvě záložky, klikněte na Financial a dole na stránce je šedá čára s 3mi puntíky, který označují v jakém stavu se peníze nacházejí. Když bude oranžový i třetí puntík, tak peníze jsou již odeslané a do 2 dnů je máte na cestě. Ale může se stát, že peníze dorazí a třetí puntík je ještě pořád šedý 🙂

    #1260
    Dalibor
    Member

    Puntíky svítí oranžově zatím jen 2 a mooockrát děkuji za rady nevím co bych si bez vás počal. Děkuji 🙂

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password