hezký večer, potřebovala bych poradit, poprvé budu řešit spor… objednala jsem si boty… podle fotky v popisu prodeje měly být barefoot, široké ve špici… prodejce mi pak do zprávy poslal skutečnou fotku bot a ty byly úzké do špice, no šílené :/ tak jsem mu napsala, že tyhle boty nechci, že vůbec nevypadají tak, jak bylo uvedeno… a on mi napsal toto:
Dear,ok, please open the dispute.can you help us can you kindy choose the reason “Shipping method was not as described”?we will refund to you immediately,thanks.
ale když otevřu spor, dám refund only… ptá se mě to, jestli mi došlo zboží, dávám že ne… a pak je tam Reason for refund request a na výběr Logistics tracking problem x Customs problem x wrong address a já vlastně nevím, co tam mám dát a pak ještě Please write your request detail: a tam mám napsat, něco sama 🙁
jde o to, že vůbec nebyl problém s dopravou, ale inzerované zboží je úplně něco jiného než skutečnost… díky za pomoc