Jak dotáhnout reklamaci do konce…
-
Prosím o radu.Objednala jsem zboží a přišlo úplně jiné.
Tak jsem podle návodu otevřela spor.
Prodejce ihned odpověděl a buď peníze vrátí,nebo zašle zboží.
Nejprve jsem napsala,že chci zboží,ale pak jsem mu napsala,ať mi pošle zpět peníze.
Prý přes Pay pal.To já ale nemám….
Napsal,že pokud chci vrátit peníze,musím otevřít spor.
Pak zvolit důvod" a personnal důvod ".
Vůbec nevím,co mám udělat.
A dnes napsal,že už to musím dnes dotáhnout,že budu mít konec.
Děkuji za rady.
Teď trochu nechápu, že prodejce psal, že máte otevřít spor, když spor jste již otevřený měla. Když spor otevřete, zaškrtnete správný důvod sporu, tzn. něco jako zboží se liší v barvě/kvalitě/typu/druhu zboží. Nepřistupujte nikdy na důvody uváděné prodejcejcem, jako osobní důvody, zboží již nechci, zboží se mi nelíbí. Protože to zaškrtnete, on odmítne, Vy eskalujete a Ali Vám to také zamítne, že prostě máte smůlu a nedostanete zpět ani cent. Prodejce Vás takto nabádá ke lhaní k svému užitku. Už jen to, že Vám chce vrátit peníze přes PayPal – to není férové. Mimoto, když tam vrátí peníze, tak si Paypal strhne peníze za poplatky, takže stejně nikdy nedostanete zpět 100%.
Nechte spor dle pravdy přidejte fotky, kde bude vidět zboží objednávané/došlé. Když prodejce spor odmítne, eskalujte jej a Ali peníze vrátí – automaticky na Váš kartový účet. Žádný Paypal nepotřebujete.
Děkuji za radu,ale už mám asi smůlu.
Už je konec..nikde nemohu na nic kliknout.
No právě..minule mi to také vraceli bez Paypal.
Tak buď už vypršela lhůta (lhůta prodejce je 5 dnů a jestli neodpověděl, tak by se Vám to schválilo) nebo prodejce spor akceptoval a bylo by to totéž.
Jj.Odpověděl a souhlasil s vrácením.Ale chtěl vrátit přes Paypal.Teď už je tam napsáno Dispute Finished
A mám dát Feedback.
Když potvrdí spor, tak se peníze vrací automaticky z Ali k Vám, takže není důvod, aby prodejce posílal peníze na Paypal, které vlastně ještě nedostal.
A nezaškrtl náhodou, že vrátí peníze když vrátíte zboží?
Podívám se,ale odepsal ihned a napsal,že buď vrátí peníze,nebo pošle zboží.
Ale v tom souhrnu mám,že prodávajíci akceptoval problém.
Spor byl přijat viz výsledek sporu v informacích o sporu.
Také je možné, že prodejce je na Ali krátce, nezná jak to funguje a tak nabídl vrácení peněz přes Paypal. Protože když spor akceptoval, tak peníze vrací Ali, ne přímo on. Jemu přijde částka již ponížená o částku ze sporu – což možná nevěděl.
Každopádně je vždy lepší si nechat vrátit peníze než čekat na nově zaslané zboží, protože to pošle tak 1 prodejce z 10.
Nechala jsem si vrátit celou častku.
- You must be logged in to reply to this topic.