jak funguje spor?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #1221

    Dobrý den,
    prosím o radu. Nakoupila jsem poprvé na Aliexpresu a nyní řeším spor – zboží nebylo zatím dodáno. Zboží bylo odesláno 29.5., dle 17track.net je stále v číně – od 30.5. je tam uvedeno stále stejné uložiště. Jelikož se mi lhůta doručení blížila ke konci otevřela jsem spor o vrácení peněz. Prodejce jej neuznal a napsal, že zboží je na cestě. Do lhůty dodání zbývají 4 dny, na vyjádření sporu mám 9 dní. Co se stane když budu souhlasit s prodejcem – na kolik se prodlouží lhůta dodání? Mohu pak znova podat spor, pokud zboží nedojde? nebo mám raději spor eskalovat?
    prosím o vaše zkušenosti, nerada bych přišla o peníze..
    děkuji Linda

    #1222
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    při končící lhůtě a nedodaném zboží je nutno si dobu prodloužit (viz https://www.alirecenze.cz/index.php/jak-sledovat-zasilky-z-aliexpress.html). Ve Vašem případě je lhůta 60 dnů, když není zboží dodáno do 60ti dnů, Aliexpress vrací peníze, při méně než 60ti dnech většinou doporučí čekat. U Vás se ale zásilka nepohybuje, takže by prodejce, případně Aliexpress měl spor uznat i při méně dnech.
    Spor nechte otevřený a trvejte na svém, že chcete vrátit peníze (modifikujte spor). Dobu pro doručení si můžete prodloužit, prodejce ji musí do 2 dnů schválit, sama se neprodlouží. Když prodejce nebude i na podruhé souhlasit, můžete spor eskalovat: https://www.alirecenze.cz/index.php/22-jak-eskalovat-spor-na-aliexpress.html

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password