Jak postupovat při neodeslání objednaného zboží?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #1248

    Dobrý den,
    Chci se zeptat jak postupovat při neodeslání v časovém limitu.
    Objednal jsem hodinky,kterým vyprší časový limit k odeslání za jeden den.
    Obchodník už nemá žádné vystavené zboží a nečekám že by mě ještě něco poslal.
    Jak prosím postupovat dále?
    Děkuji za pomoc

    #1249
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    nic, nechte to být. Časový limit vyprší a Vám se vrátí automaticky peníze zpět. Chápu, že jste o zboží stál, ale lepší dostat peníze zpět než třeba měsíc čekat, sledovat nějakou zásilku, která nikdy nedorazí (číslo do jiné země nebo číslo co nejde trackovat). Možná, že taky prodejce potvrdí v poslední hodině, ale vzhledem k tomu, že prodejce už nic neprodává, tak to bude asi podvodník, takže to případné číslo asi fungovat nebude.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password