Jdu pro radu, 11.11. jsem objednal myš k pc (7,64$). Přišla mi sprchová hlavice…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #97288
    Anonymous
    Inactive

    Jdu pro radu, 11.11. jsem objednal myš k pc (7,64$). Přišla mi sprchová hlavice i s hadicí. Otevřel jsem spor na vrácení peněz, prodejce mi do něj napsal no return & no refund s comentem že mužeme vyřešit v klidu (We can solve it peacefully .) Od té doby si píšeme ve zprávách, on nabízel refund 4$ a zboží si můžu nechat, nebo zda můžu zboží poslat zpět, nacož sem mu odepsal, že až mi zaplatí poštovné. V tomto sme se neshodli. Pak mi nabídl nové zboží, což bych i bral, ale nemám jistotu, že přijde. Prý nemůže zadat znova dopravu, aby bylo vidět, zda je balík na cestě. Ani nemůže změnit dopravu, aby zboží přišlo co nejdříve (třeba do týdne). Já bych i na tuto dohodu přistoupil, ale on neustále chce abych spor uzavřel, bez toho zboží nepošle. Zbývá mi tam pár hodin na "accept nebo reject the seller's proposal".

    #97289
    Vlaďka Zelenská
    Guest

    Nezavírala bych spor, jen slibuje…

    #97290
    Pavlina Ticha
    Guest

    Já bych spor nerušila

    #97291
    Šárka Vlčková
    Guest

    dej reject, pak to bude posuzovat aliexpress, pokud možno popiš pak co nejlíp situaci a dej tam fotografie toho, co ti dorazilo, pokud možno i ještě jestli máš od toho obálku s číslem objednávky.

    #97292
    Petr Chytil
    Guest

    Napiš na support ali. 🙂

    #97293
    Radůs Korčík
    Guest

    Já třeba spor uzavřel a normálně jsme to dorešili i přes uzavrený spor..

    #97294
    Zdeněk Slaany Holubec
    Guest

    Lidí , jde o 7usd. Proč mu kazit obchod. Já se vždy dohodl. Odsouhlasil , že zboží přišlo ok. Prodejce poslal nové (správné) zboží. Kdyby to neposlal tak ok , přijdu o 7usd. A do hodnocení zboží se tam rozepíšu jak mě obral a vylhal. Nikdy jsem to nepotřeboval. Pravda, řešil jsem to zatím jen dvakrát. Ale jak říkám, jde o málo na to aby si nechal psát špatný posudky

    #97295
    Renáta Matůšová
    Guest

    Spor v žádném případě nezavírat. Ve většine případů zůstane jen u slibů. I když je to jen pár dolarů, tak člověk nikdy neví jestli dotyčný tak neodrbává více lidí.

    #97296
    Zdeněk Slaany Holubec
    Guest

    Ještě dodám. Spor ani neotvírám. Píšu rovnou prodejci. On chce většinou fotku toho co mi přišlo a dohodneme se co dál. Já odsouhlasil že zboží je ok. Prodejce posílá nové. Prodejce je taky rad, že sem vůbec spor nezačal, kazí jim to skóre u Ali. Každý může udělat chybu a je na vás jak to prodejci zavaříte nebo zvolíte lidský přístup.

    #97297
    Josef Štědronský
    Guest

    Však je to dost podobný, myš a sprcha s hadicí. Jen na to není na PC půlcoulovej konektor 😀

    #97298
    Jan Mica
    Guest

    Sprchova hadice?🤣🤣tak to jo,cekat na myš,a dojde sprchova hadice🤣omlouvam se ze neni k tematu,ale tohle me rozesmalo.

    #97299
    Alena Ala Šátková
    Guest

    To se mi stalo s lampou na nehty a laky – staly za prd otevřela jsem spor a chvíli se dohadovala – poslal mi novou lampu jako náhradu a až pak jsem spor uzavřela 😄

    #97300
    Iva Astra
    Guest

    spor nechat doběhnout do plné refundace. nenechte se ukecat v žádném případě

    #97301
    Ondřej Chřesťa Hájek
    Guest

    Třeba ta hadice má tu myš ulovit…

    #97302
    Míša Kristlík
    Guest

    Nerušit spor ,pak se může stát , že Číňan bude dělat mrtvého. Mě to takhle úmyslně zdržoval a sliboval a pak nereagoval

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password