Kam mi vrátí peníze?

  • This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 9 years ago by Robo.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #1880

    Dobrý den, objednávala jsem si na Alliexpresu kryt na telefon, ale vůbec neseděl. Požádala jsem tedy o full refund bez vracení a prodejce souhlasil. Chtěla jsem se zeptat, kam mi peníze pošle? Objednávku jsem platila kartou online a na svém účtu jsem si jí neukládala. Prodejce mi navíc poslal odkaz na nějaké help forum, ale nefunguje. Děkuji za odpověď.

    #1883
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    z obrázku to moc není čitelné, o čem jste se s prodejcem domluvili, ale pokud jste otevřela spor, prodejce jej akceptoval, tak se peníze vrátí zpět na kartový účet. Nemusíte nikam nic hlásit (číslo karty nebo číslo účtu), vše proběhne automaticky.

    #1888
    Robo
    Member

    Ahojte, aj ja mam ukonceny spor s tym ze predajca mi ma vratit peniaze. Je tam pisane ze peniaze budu prevedene do 10-15 pracovnych dni. Dalej je tam uvedene ze peniaze budu vratene na moju kartu z ktorej som to platil. A na toto mam dotaz.Coskoro uplynie doba splatnosti a peniaze mi na ucet nenabehli a co ma zaujima je to, ci je mozne vratit peniaze na kartu na zaklade udajov z nej? Pochopil by som vratenie penazi keby chceli cislo mojho uctu v banke alebo paypal uctu ale na kreditnu kartu???

    #1891
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    nebojte, peníze se Vám vrátí zpět na kartový účet bez problémů i v případě, že by původní karta pozbyla platnost a byla Vám vydaná nová. Banky běžně přeúčtovávají tyto transakce.
    Jinak číslo Vašeho účtu nikomu raději do zahraničí nesdělujte 🙂

    #1894
    Robo
    Member

    Dakujem 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password