Dobrý den, objednávala jsem si na Alliexpresu kryt na telefon, ale vůbec neseděl. Požádala jsem tedy o full refund bez vracení a prodejce souhlasil. Chtěla jsem se zeptat, kam mi peníze pošle? Objednávku jsem platila kartou online a na svém účtu jsem si jí neukládala. Prodejce mi navíc poslal odkaz na nějaké help forum, ale nefunguje. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
z obrázku to moc není čitelné, o čem jste se s prodejcem domluvili, ale pokud jste otevřela spor, prodejce jej akceptoval, tak se peníze vrátí zpět na kartový účet. Nemusíte nikam nic hlásit (číslo karty nebo číslo účtu), vše proběhne automaticky.
Ahojte, aj ja mam ukonceny spor s tym ze predajca mi ma vratit peniaze. Je tam pisane ze peniaze budu prevedene do 10-15 pracovnych dni. Dalej je tam uvedene ze peniaze budu vratene na moju kartu z ktorej som to platil. A na toto mam dotaz.Coskoro uplynie doba splatnosti a peniaze mi na ucet nenabehli a co ma zaujima je to, ci je mozne vratit peniaze na kartu na zaklade udajov z nej? Pochopil by som vratenie penazi keby chceli cislo mojho uctu v banke alebo paypal uctu ale na kreditnu kartu???
Dobrý den,
nebojte, peníze se Vám vrátí zpět na kartový účet bez problémů i v případě, že by původní karta pozbyla platnost a byla Vám vydaná nová. Banky běžně přeúčtovávají tyto transakce.
Jinak číslo Vašeho účtu nikomu raději do zahraničí nesdělujte 🙂