Dobrý den
Mám takový problém 1.7. jsem uskutečnila své dvě první objednávky. Při registraci jsem nezadávala svůj telefon až následně po objednání jsem ho doplnila. Tracking numbers mi ani u jedné z objednávek zatím nefunguje, tak jsem kontaktovala prodejce, co a jak. Jeden mi odpověděl, že vše poslali a že balíček míří ke mě, což mě trochu uklidnilo. Ale ten druhý po mě stále chce vyplnit telefon, že mi jinak objednávku nepošle, ale už mi přidělil tracking number a ochranou lhůtu prodloužil více jak na 100 dnů. Telefon mám ve svém profilu už doplněný a nechce se mi ho psát do mail speciálně tomu prodejci. Tak nevím jestli mám open dispute teď nebo počkat až uplynutí 60-ti denní lhůty. Zajímavé je, že ten druhý prodejce po mě to číslo nechtěl. Co by jste mi poradila, aby udělala. Děkuji Katka M.