Mám otevřít spor?

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #2606
    Kateřina
    Member

    Dobrý den
    Mám takový problém 1.7. jsem uskutečnila své dvě první objednávky. Při registraci jsem nezadávala svůj telefon až následně po objednání jsem ho doplnila. Tracking numbers mi ani u jedné z objednávek zatím nefunguje, tak jsem kontaktovala prodejce, co a jak. Jeden mi odpověděl, že vše poslali a že balíček míří ke mě, což mě trochu uklidnilo. Ale ten druhý po mě stále chce vyplnit telefon, že mi jinak objednávku nepošle, ale už mi přidělil tracking number a ochranou lhůtu prodloužil více jak na 100 dnů. Telefon mám ve svém profilu už doplněný a nechce se mi ho psát do mail speciálně tomu prodejci. Tak nevím jestli mám open dispute teď nebo počkat až uplynutí 60-ti denní lhůty. Zajímavé je, že ten druhý prodejce po mě to číslo nechtěl. Co by jste mi poradila, aby udělala. Děkuji Katka M.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password