Dobrý den,
prosím o pomoc..Nechali jsme se zlákat vidinou dobré houpě mobilu Iphone Apple 5C….prodejce na Ali garantoval orginál výrobku a vrácení peněz. mobil v červenci dorazil do ČR. Pošta nás vyzvala k podepsání plné moci a k odeslání dokladů k výrobku. Po té nám bylo sděleno , že se jedná o falzifikát …zboží bylo zabaveno …chtějí po nás podepsat plnou moc na zničení výrobků jinak s námi bude soudní řízení .
Komunikovali jsme s prodejcem odeslali všechny doklady , popsali případ… bylo to pořád jedno a to samé …jak vám mohu pomoci …co můžeme udělat a poslat…escalovali jsme spor..
Alliexpres nás vyzval k dodání dokladů …vše jsme popsali …odeslali fotografie balíčku …protokoly o celním odbavení a následně protokoly o zabavení zboží…dnes nám z ali přišel dotaz :
Vážení …..Děkuji vám za kontaktovat aliexpress. Je mi líto, když slyším, že nejste spokojeni s vaší objednávkou 67851156904511. Podle informací lodní, najdeme produkt byl zadržen kvůli rozumu prodávajícího, takže se budeme ptát prodejce poskytovat revelant dokumentů nebo NE dostalIATE se s vámi pro odbavení do 7 kalendářních dnů. Pokud prodávající poskytuje dokument, proveďte normální celní odbavení. Pokud se vám stále nedaří dokončit odbavení, uveďte prosím Oficiální dokument ukázat, proč nový dokument z prodávajícího nemůže dokončit celní odbavení. PS: Pokud je nějaká dohoda s dodavatelem, než tento případ je uzavřen, uveďte svůj podpůrný důkaz o sporu strana. Nebo aliexpress bude mít právo postupovat vyřídit reklamaci na základě podkladů k dispozici, a / nebo s podmínkami urovnání dosaženého v pořadí zprávy ve lhůtě mezi kupujícím a prodávajícím. S pozdravem, aliexpress Case Management Team Vezměte prosím na vědomí, že při zrušení tvrzení, budeme předpokládat, že jste se dohodly na uvolnění platby vůči prodávajícímu….
Poslali jsme vše co jsme mohli a měli fotky doklady plné moci….Prodejce ze Singapuru poslal opět fakturu..
Co radíte? Už jsme zoufalíííí