Nedodané zboží

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #2009
    Míša
    Member

    Dobrý den,
    potřebuji radu, jak postupovat. Prodejce nedodal zboží ve své stanovené ochranné lhůtě (objednáno začátkem prosince). Protože jsem nebyla u pc, spor jsem otevřela asi až týden po uplynutí doby, s tím, že zboží pořád není a chci vrátit peníze za objednávku.
    Prodejce mi poslal zprávu: dear , sorry to make you trouble ,we are keep tracking for you ,i know what you worried is that you paid for it and can not get the item ,right ?,i want to tell you that the package is on the way ,you can get it sooner or later ,we can not control it ,and we have extend the delivery time for you your money is safety ,now you have many days before time run out, and you can open the dispute again during this time ,could you please help us close the dispute at first , thank you.

    Pokud té strojové angličtině z Gůglu rozumím dobře, tak navrhuje prodloužení dodací lhůty (nebo říká, že už to udělal, ale v objednávce to vidět není). Objednávku mám pořád ve stavu “Finished”. Prosím o radu, jak k tomu přistoupit. Nechci zavírat spor, protože nevěřím, že bych ho mohla znovu pak otevřít, jak píše. Balíček předtím nebyl dohledatelný, ale teď podle všeho, zboží poslal znovu a od 2.2. urychleně cestuje do ČR. Popravdě zboží opravdu chci, ale nechci udělat nějakou botu, abych nepřišla o peníze, spor musím řešit poprvé.

    Díky za radu.

    #2010
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    pokud již doba uběhla a podařilo se ještě otevřít spor, tak už jej nezavírejte, už by jste jej pravděpodobně neotevřela, to máte pravdu. Spor lze uzavřít, když ještě běží doba – to ano a pak jej případně zase otevřít. V tom má prodejce pravdu. Buď si ale nevšiml, že Vám už doba skončila nebo chce záměrně, aby jste spor zavřela, vyprší i 15ti denní doba po skončení ochranné doby a jemu přijdou peníze, aniž by s Vámi něco musel řešit.
    Zboží znovu neposlal, píše, že původní zásilka je na cestě k Vám a přijde dříve nebo později 😀 No hezky řečeno 😀 Trvejte na vrácení peněz, protože Vám již nic jiného nezbývá – kdyby doba ještě běžela, tak by ji mohl prodloužit (musí se o to požádat), ale takhle už se kromě sporu nedá dělat nic. Pokud spor zamítne, tlačítkem Modify mu odpovíte znova, že chcete peníze vrátit, když znovu zamítne, kliknete jen na tl. Eskalovat

    #2011
    Míša
    Member

    Díky moc za informace! Já si to myslela. Mně připadá, že mi to zboží poslal znovu, protože jsem se koukala na sledování zásilky a právě od 2.2. už je balíček vysledovatelný a jde teprve z Číny, jako právě podaný. A myslím, že číslo balíku je trochu jiné.
    Ale určitě budu trvat na vrácení peněz.

    Děkuji!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password