Dobrý den,
potřebuji radu, jak postupovat. Prodejce nedodal zboží ve své stanovené ochranné lhůtě (objednáno začátkem prosince). Protože jsem nebyla u pc, spor jsem otevřela asi až týden po uplynutí doby, s tím, že zboží pořád není a chci vrátit peníze za objednávku.
Prodejce mi poslal zprávu: dear , sorry to make you trouble ,we are keep tracking for you ,i know what you worried is that you paid for it and can not get the item ,right ?,i want to tell you that the package is on the way ,you can get it sooner or later ,we can not control it ,and we have extend the delivery time for you your money is safety ,now you have many days before time run out, and you can open the dispute again during this time ,could you please help us close the dispute at first , thank you.
Pokud té strojové angličtině z Gůglu rozumím dobře, tak navrhuje prodloužení dodací lhůty (nebo říká, že už to udělal, ale v objednávce to vidět není). Objednávku mám pořád ve stavu “Finished”. Prosím o radu, jak k tomu přistoupit. Nechci zavírat spor, protože nevěřím, že bych ho mohla znovu pak otevřít, jak píše. Balíček předtím nebyl dohledatelný, ale teď podle všeho, zboží poslal znovu a od 2.2. urychleně cestuje do ČR. Popravdě zboží opravdu chci, ale nechci udělat nějakou botu, abych nepřišla o peníze, spor musím řešit poprvé.
Díky za radu.