Nedodané zboží a prodejce nekomunikuje
-
Ahoj, mám problém 7. září 2014 jsem v tomto obchodě: [color=#ff0000]http://www.aliexpress.com/store/736315[/color] zakoupil NFC Smart tagy pro mobilní telefon: http://www.aliexpress.com/item/A16-4pcs-Lot-Universal-Smart-NFC-Tags-Ntag203-Stickers-For-Android-Phone-With-NFC-T1051-P/2036920419.html , ale nikdy nedorazily. Prodejci jsem psal několik zpráv, ale vůbec se mnou nekomunikuje. Zásilku prodejce odeslal způsobem: “Seller’s Shipping Method” a doba dodání měla být 15 – 45 dní. Podle sledovacího čísla zásilky, jsem na stránkách hongkong express post zjistil že zásilka 18. září 2014 opustila Hong Kong a od té doby nic. Česká pošta zásilku tohoto podacího čísla nemá v evidenci. Ty NFC tagy stály asi 100,- :cheer:, ale štve mě to 🙁
Je možné že by se zásilka někde prostě jen vypařila ? :ohmy: Ale že ani ten prodejce nekomunikuje. Nevíte někdo co s tím ? 🙂
Ahoj,
zásilka se nevypařila, ale zřejmě ztratila při dopravě, což není nic neobvyklého, putuje přes půl světa 🙂
Vzhledem ke staršímu datu už se s tím nedá nic dělat, proto ani prodejce nekomunikuje. Při odeslání začne běžet čas pro garantované dodání, pět dní před vypršením jsi byl vyzván k jejímu prodloužení, což si asi neučinil a tak čas vypršel a AliExpress tak poslal peníze prodejci. Pokud by jsi čas prodloužil, klidně i několikrát, tak by s tebou prodejce komunikoval, protože nedostal za zboží zaplaceno. Nyní je to však pro Ali, prodejce i pro tebe uzavřená objednávka, s kterou nelze nic dělat, bohužel o peníze jsi přišel.
Aha, ok. Děkuji za info. Budu si to pamatovat pro příště 🙂
- You must be logged in to reply to this topic.