Nedoručené zboží ani vrácené peníze

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #2083
    Malda777
    Member

    Dobrý den,

    Na bazos.cz jsem našel prodejce, který prodával nářadí v ceně 540euro. Domluva byla dobrá, a tak jsem se rozhodl nářadí koupit. Prodejce psal, že má již zkušenosti se zprosředkováním prodeje přes Aliexpress Buyer Protection. Zběžne jsem se podíval na stránky aliexpress a když sem viděl že se jedná o velkého známého dopravce tak jsem odeslal peníze 52Oeuro +20euro poštovné, prodávající podal balík a začlo doručování. Balík podle informací Aliexpress došel na české hranice a přišel mi mail, že nemůže dojít k předání českému přepravci, protože požaduje minimální cenu balíku 1100euro, tak ať pošlu ještě 580euro a jakmile dostanu balík, dostanu zpět i 580euro. Dopravci sem odepsal, že tato částka je tak vysoká, že nejsem schopen ji doplatit, a pokud není jiné řešení, ať pošle peníze i balík zpět. Ale dopravce odpověděl, že pokud do 5 dnů nedojde k doplacení částky, bude balík i peníze ztraceny! Odesílatel komunikuje a podle toho, co píše, dělá vše pro to, aby Aliexpress balík uvolnil. Dokonce nabízel, že částku zaplatí, ale Aliexpress mu řekl, že částka musí být zaplacena ze stejného účtu. Aliexpress nenapsal proč a který český dopravce požaduje minimální částku zboží 1100euro.

    Chtěl bych tímto poprosit o radu, jak v tomto případě postupovat. Zda je tato situace běžná a není třeba se obávat, že by mi peníze po doručení balíku nebyly vráceny. Také by mě zajímalo, zda je Aliexpress vůbec oprávněn ponechat si peníze i zboží jen pro to, že další požadovaná částka nebyla uhrazena do 5 dnů, neboť moje banka peníze za mezinárodní platby tak rychle stejně neuvolní – čeká se na verifikaci platby, která trvá cca týden.

    Nerad bych přišel o nemalou finančí částku i zboží. Navíc mi nepřipadá tento postup Aliexpressu oprávněný – zejména s ohledem na podmiňování přijetí platby do 5 dnů.

    Moc děkuji za radu, jak tento problém vyřešit.
    S přátelským pozdravem

    Ondřej Malínek
    Níže přikládám komunikaci s Aliexpress.

    18.2.2016

    Dear Ondrej Malinek,
    The package is in custom Czech Republic and the custom agents do not let go the package because the value is too low for Combo Kit 15 Piece, MAKITA LXT1500 18V NEW is appreciated in custom Czech Republic at € 1100.00, you have to send to our company other € 580.00 to confirm the real value and we will give you back when the package arrives at your home you get the package + € 580,00 CASH back from agent (You not lose this 580.00), so please confirm the rest of money more quickly, we are sorry for this problem, but these are the bodies in your country. After you confirm this payment you have the package in 12 h, you can confirm the payment at our bank account:

    Aliexpress operator: A.E.S. 1994
    Bank Name: Poste Italiane S.P.A
    IBAN: IT87B0760105138243521143525
    Swift/BIC Number: BPPIITRRXXX
    Bank Address: Largo Brancaccio, 82, 00185 Roma, Italy

    18.2

    Hi aliExpress what should I do if I have no other €580.00???
    Nobody told me about the need to send €1100.00
    I come away somewhere for package?
    If there is no other solution I want to cancel the deal and send money back to my account.
    While I understand that this is a requirement Czech Republic,
    I must say that is an unreasonable request.
    Transaction Reference Number 4023CZ57806DK30
    My account number

    19.2

    Dear Ondrej Malinek,
    The package and the money will be lost on the custom after 5 days. The custom will not release the package before the real value will be confirmed.

    19.2

    Hi AliExpress
    Please what do you think “the money will be lost”???
    I hope this does not mean that we leave money for undelivered goods (€540.00)
    I did not notice before sending you require replenishment of the amount €580.00
    I do not have the money so I can send them to you.
    Thank you for your response.

    #2086
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    obávám se, že jste naletěl podvodníkovi a neuvidíte ani peníze ani nářadí. To co tady uvádíte, je komunikace s odesílatem, nikoliv s Aliexpress. Aliexpress je zprostředkovatel mezi prodejci a kupujícími a NIKDY s Vámi nekomunikuje takto e-maily. Na vše jsou tam pravidla, formuláře, stejný postup. Na Aliexpressu nakupují denně miliony lidí z celého světa, takže ani není možné, aby s každým nakupujím vedli samostatnou e-mailovou komunikaci.
    Navíc se na Aliexpress nakupuje přes kartu, nikoliv převody na účet Aliexpressu. Žádná minimální částka pro vpuštění balíku do ČR neexistuje, běžně se doručují balíčky v hodnotě méně než dolar. Stejně tak je nesmyslné, že když nezaplatíte, takže se balík ztratí. Buď je balík propuštěn celnicí a doplatíte clo+DPH při převzetí balíčku nebo jej odmítnete a vrací se zpět odesílateli. Prostě toto je jeden velký podvod a věřte mi, že s Aliexpressem to nemá absolutně nic společného.

    #2097
    Malda777
    Member

    Dobrý den,
    tak vám děkuji za odpověď ikdyž jste mě nepotěšila 🙂
    Až do teď mě nenapadlo že si nepíšu s aliexpress, ale už je mi to jasny.
    Email [email protected] má hlavičku aliexpres a všechny náležitosti dokonce fakturu
    kde je všechno co sem zaplatil a kdy no nenapadlo mě to. Zatím jsem s aliexpress neměl zkušenost tak mi nic nepřišlo divné
    až teda než chtěli poslat další částku, ale jsem rád že sem ji neposlal.
    No nic vytisknu konverzace a podám trestní oznámení, ikdyž nevěřím že bych ještě peníze viděl tak to zkusím.
    Tak pro ostatní kdyby náhodou email prodejce [email protected] jméno v inzerátu Thomas.
    Tak mi držte palce a ještě jednou díky.

    #2098
    Iveta
    Keymaster

    Určitě podejte oznámení 🙁 Budu držet palce, abyste uspěl! :cheer:

    #2119
    Iveta
    Keymaster

    Když se nyní podívám na hodnocení tohoto prodejce (vyfiltrováno dle uvedeného e-mailu), tak má jen samá špatná hodnocení… Paní Kačka tam na sebe uvádí e-mailový kontakt, také podavá trestní oznámení, kontaktujte ji a připojte se, čím více Vás bude, tím lépe

    Attachments:
    #2121

    Dobrý večer všem, které to potkalo. I já jsem pookřál, když jsem viděl lákavý inzerát na Bazoš.cz, (ale i na jiných serverech) od [email protected] za cca 1/4 pořizovací ceny (sada nářadí Makita a DeWalt, obrazovky od Samsungu, luxusní telefony atd). Přišlo mi to sice cenou podezřelé, ale chtěl jsem tomu věřit. Mohu potvrdit vše, co tady popisovali všichni přede mnou – postup je stejný. Váhal jsem, protože s AliExpressem jsem neměl žádné zkušenosti. Tak jsem pro jistotu najel oficiální stránku AliExpessu a vyzkoušel si něco malého objednat – proběhlo to všechno bez problémů a platba kartou je samozřejmostí. Proto mi přišlo příliš podezřelé, že chce platit převodem a také výzva k platbě vypadala nedůvěryhodně (jiné / starší logo než má oficiálně AliExpress, neaktivní odkazy na web atd.) Takže jsem mu odmítl zaplatit a chtěl jsem, aby mě znovu poslal výzvu k platbě s proklikem na platební bránu AliExpressu (AliPay). Od té doby se neozval – asi to pochopil;-) Takže naštěstí jsem mu nic neposlal. A tímto děkuji i Ivetě za radu a potvrzení mých pochybností.

    #2284
    Radek Mára
    Member

    Dobrý den, mám naprosto stejnou zkušenost s “[email protected]”. Pokud jste někdo podal žalobu, rád bych se k ní připojil.

    Já ji totiž budu podávat 100%-ně, sám nebo s někým …

    Kontakt: [email protected] (tel.: +420 602429213)

    Děkuji za odpověď …

    Radek Mára

    #2343
    Iveta
    Keymaster
    #2372

    Mám stejnou zkušenost i úplně přesný email…prosím o radu co dál??? [email protected]

    #2373
    Michal
    Member

    Dobrý den,
    13.10.2015 jsem objednal zboží za cca 36 USD. Zboží k dnešnímu dni nemám. Přítelkyně byla v kontaktu s prodejcem který má hodně dobré hodnocení. Prodejce neustále protahoval čas, že máme počkat ještě 15 dní atd. Mezitím se objednávka aut.dokončila. Nemám zboží ani peníze. Přítelkyně nějak stihla otevřít spor, ten je otevřený cca 2 měsíce. Prodejce včera psal to co pořád, že máme čekat 15 dní, že prověří u logistické firmy co se děje. To prověřuje už od 10/2015. Už mě nebaví! :angry: Virtual operator na Ali mi moc nepomohl a nenašel jsem nic přesně kam se obrátit a řešit to. Chci řešit už jen s Ali. Prodejce napsal že mi peníze nevrátí jelikož je už obj.dokončena, že mi dá slevu na další nákup. To mě total nas*alo :angry:

    Předem moc děkuji za info a pomoc 😉

    Michal ([email protected])

    #2374
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    ve Vašem dotazu je několik nesrovnalostí. Pokud nebyla zásilka doručena do 60ti dnů od odeslání (cca do Vánoc), měl být otevřen spor s žádostí o vrácení peněz a cca v lednu jste měli obdržet peníze zpět.
    Píšete, že prodejce protahoval čas, ale objednávka se ukončila – takže čas prodlužován nebyl, nebo jste si o to nežádali, když objednávka vypršela a byla ukončena.
    Pokud by jste otevřeli spor, byl by dořešen během několika dnů – prodejce má na odpověď 5 dnů, když zamítne, Vy eskalujete na Aliexpress a oni do cca 3 dnů odpoví a v tomto případě i vrátí peníze. Spor nemůže být otevřený 2 měsíce, to se mi nezdá. Kromě případu, že vracíte zpět zboží do Číny a čekáte na potvrzení prodejcem o přijetí zásilky, tak spor tak dlouho natahovat prostě nejde.
    Když s prodejcem není rozumná domluva ve sporu, není nic jednoduššího než spor eskalovat na Aliexpress tým, který během pár dnů rozhodne. Nevidím důvod cokoliv kolem objednávky řešit s virtuálním Evou, která slouží pouze jako nápověda jak na Ali nakupovat. Neřeší problémy, od toho jsou spory.
    Nevím jak Vám mohu poradit, když podané informace se mi zdají nedostatečné.

    #2375
    Michal
    Member

    Dobrý večer,
    je to tak jak popisuji. Nemám potřebu si nic přibarvovat apod. Nemám problém Vám zaslat veškeré podklady nebo poskytnout nahlédnutí na náš Ali účet. Než se objednávka dokončila, prodejce opakovaně psal ať ještě počkáme. Spor je opravdu stále otevřený. Naposledy komunikace včera, s prodejcem. Na bank.účet mi také nic nepřišlo, žádná hotovost. Na poštu žádná zásilka od prodejce. Nevím je kam se na Ali přesně obrátit. Děkuji za pochopení.

    #2376
    Iveta
    Keymaster

    Peníze nemohou být vráceny Vám ani odeslány prodejci, pokud je otevřený spor. Jsou tak stále u Aliexpressu.
    Proč tedy neeskalujete spor pro vrácení peněz? Zásilku nemáte ani po 6ti měsících, tak není důvod dále spor natahovat. Jednou je od Aliexpressu garantovaná doba dodání 60 dnů a 61 den když otevřete spor, tak peníze dostanete zpět.

    #2378
    Michal
    Member

    Kdybych tam měl kolonku ESCALATE DISPUTE, už dávno bych to udělal. Už nemám na co kliknout, obj.je ve statusu dokončeno a nemám se kam proklikat. Proto se na Vás jako na poradce (uvedeno pod názvem Alirecenze) obracím. Stači mi jen sdělit kam se mám přesně obrátit. Momentálně jde si dopisovat js prodejcem a ten + lži mě nebaví. Než jsem se na Vás jako na poradce obrátil, proklikal jsem snad celý Aliexpress. Mockrát děkuji.

    #2379
    Iveta
    Keymaster

    A můžete mi ofotit stránku Vašeho otevřeného sporu?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password