Nedoručený balík a nevrácené peníze

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #2268
    Martin
    Member

    Zdravím.

    Objednal jsem si zboží přes aliexpress.com a zboží nedorazilo. Čtyři dny před ukončením termínů dodání a před tím kdy mi končí možnost na podání reklamace (otevření sporu) jsem dal open dispute (otevřel spor) a napsal, jak Aliexpressu do zákaznické podpory, tak do diskuze sporu, že mi zboží nedošlo. Po čtyřech dnech kdy se prostě uzavřela možnost pro reklamaci, jsem akorát dostal od Aliexpress nějakou automatickou zprávu v diskuzi reklamce, že prodejce nereagoval a tak si můžu zboží nechat. Chápete tu píčovinu? Zboží mi ani nedošlo, tak jak si ho mám asi nechat? Celkově ta podpora na aliexpressu, včetně podpory prodejců je otřesná.

    Už je to čtyři dny od ukončení termínu dodání a ještě mi nikdo peníze nevrátil a zákaznická podpora aliexpressu vůbec nereagovala (osobně).

    Chtěl by jsem se zeptat, jak to mám řešit? Jestli na to mám prostě zapomenout, protože peněz už se nedočkám, nebo mám ještě počkat? Jak takové reklamace na aliexpressu.com řešíte vy?

    Děkuji za případné odpovědi.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password