neexistující číslo zásilky a podezřelé výmluvy

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #1354
    jarda
    Member

    vložil jsem zboží do košíku 11.9.2015 ,zaplatil kreditní kartou ,potvzeno přijetí platby 11.9.2015 5 dnů dodavatel měl na odeslání , objevilo se na aliexpresu odpočítávání na žádost o prodloužení doby dodání asi o měsíc ,to jsem neakceptoval a těsně před vypršením 5 dení garance odeslání .dostal jsem potvrzovací email 17.9 že nákup je uspěšně ukončen a zboží odesláno přepravní službou ems a na aliexpres se objevilo číslo zásilky .17.9 jsem zkontroloval číslo zásilky které mi poslal a zjistil že není takové k dispozici .kontaktoval jsem prodejce že takové číslo není a hned mi odepsal že balíček zadržují celníci a bude to trvat dlouho , myslím že prodejce zboží asi neměl tak chtěl nějak prodloužit a vytvořit čas na dodání výrobku ,od té doby se neozval ,a nereagoval na mé zprávy ,recenze obchodu dobrá ,hodnocení taky ,chtěl jsem otevřít spor ale ten mohu až 5 dní od odeslání tedy 22.9 , tak jsem zvědavý jak to bude pokračovat

    #1355
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    objevilo se číslo ve slevování nebo jste musel otevřít včera/dnes spor?

    #1356
    pocitujlasku
    Member

    mne u objednavkach tracking funguje az po cca 5-6 dnoch od doby, ked ho tam vlozi predajca. Myslim, ze to tam niekedy aj napisu.A este otazka, v akom formate mas to tracking? je to len cislo, alebo klasika 2 pismena, cisla a na konci CN?

    #1357
    Iveta
    Keymaster

    Pán to má posílané přes EMS, není to běžná zásilka přes poštu

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password