neexistující číslo zásilky
-
vložil jsem zboží do košíku 11.9.2015 ,zaplatil kreditní kartou ,potvzeno přijetí platby 11.9.2015 5 dnů dodavatel měl na odeslání , objevilo se na aliexpresu odpočítávání na žádost o prodloužení doby dodání asi o měsíc ,to jsem neakceptoval a těsně před vypršením 5 dení garance odeslání .dostal jsem potvrzovací email 17.9 že nákup je uspěšně ukončen a zboží odesláno přepravní službou ems a na aliexpres se objevilo číslo zásilky .17.9 jsem zkontroloval číslo zásilky které mi poslal a zjistil že není takové k dispozici .kontaktoval jsem prodejce že takové číslo není a hned mi odepsal že balíček zadržují celníci a bude to trvat dlouho , myslím že prodejce zboží asi neměl tak chtěl nějak prodloužit a vytvořit čas na dodání výrobku ,chtěl jsem otevřít spor ale ten mohu až 5 dní od odeslání tedy 22.9 , tak jsem zvědavý jak to bude pokračovat
- You must be logged in to reply to this topic.