Nejde mi odoslat potrdenie otvorenia sporu
-
Dobrý den, vcera mi vyprsal cas na dorucenie zasielky. Nic mi neprislo. Predajca mi to 2x predlzoval. Dnes som dala otvorit spor. Vsetko som vyplnila, ze mi zasielka nedosla, ze nemam ziadne informacie o zasielce, Popisala som detaily, dokonca som prilozila fotku konverzacie. A ked idem kliknut na submit, tak mi to vobec neodosle, ani nenacitava, vobec nic. Stale mi tam pise, ze mam napísať rozmedzie slov 4 – 512. Pritom mam napisanych 40 slov v anglictine. Nechapem to a o peniaze prist nechcem. Prosim poradte mi cim skor. Dakujem
Dobrý den,
nejčastějším problémem bývá apostrof v anglicky psaném textu (napsat místo don’t – do not) nebo napsání svého jména, pokud obsahuje diakritiku (nejčastěji u žen -ová)
Ďakujem pekne za radu, ani by ma nenapadlo, že takáto banalita ako apostrof, môže brániť v odoslaní. Ďakujem už som to opravila a podarilo sa odoslať 🙂
Dobrý vecer, chcem sa spýtať ako dalej. Otvorila som spor…napisala,ze objednavka mi nedosla od oktobra, predavajuci stale predlzoval ochranu dobu produktu a už je to podla mna dlha doba cakania. A do sporu mi predavajuci napisal, ze mu mám veriť, ze je uprimný človek, že mu mám dať dalšie dni, že tovar je stale na ceste a chce aby som uzavrela spor, dokonca mi poslal navod ako to mam urobit. Poradte mi co mam robit!!!!!. Dakujem krasne ,,pridavam original spravu co mi poslal ( Dear,could you pls give me some response? could you pls try to trust me and help me this time you have so many days to protect, i am honest peson and i just hope u can give me another days I have confirm with the post office,the goods is still on the way~~ I hope you can trust me this time and help to close ther dispute http://help.aliexpress.com/cancel_dispute.html waiting for your kindness
Dobrý večer,
no jestli je to od od října na cestě, tak je to více než 60 dní, což je garantovaná doba dodání od aliexpress. Pokud prodejce spor odmítnul (nebo zkouší citové vydírání), tak spor eskalujte. Možná to pak prodejce sám potvrdí a pokud ne, tak potvrdí Aliexpress.
A čo to bude znamenat pre mna ak spor eskalatujem?
eskalace znamená obrátit se na tým Aliexpress, aby rozhodl Váš spor s prodejcem. Nemusíte se dohadovat s prodejcem, ale rozhodne třetí strana.
- You must be logged in to reply to this topic.