Nekompletní zásilka

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    nicool
    Participant

Prosím o radu. Objednala jsem si u jednoho prodejce tři položky. Nyní mi přišel balíček, který obsahuje pouze dvě a ta nejdražší položka v balíčku nebyla. Psala jsem prodávajícímu, který mi napsal, že to není možné, poslala jsem poté i fotografii balíčku a prodávající napsal, že mi chybějící zboží dopošle, ale mám potvrdit přijetí těch dvou ostatních položek. Můžu to udělat? Bojím se, že tím se prodávajícímu potvrdí celá platba a pokud mi chybějící zboží nedopošle, bude problém se domoct peněz zpět.

Iveta
    Keymaster

Dobrý den,
    můžete to udělat. Zaškrtnete položky, které přišly a potvrdíte. Položky ze záhlaví objednávky “zmizí” a zůstane tam jen nedoručená položka. Čas pro doručení běží dále (hlídat, aby nevypršela a případně požádat o prodloužení), došlé zboží nelze zatím hodnotit. Až dorazí i poslední položka, potvrdíte její doručení, tak poté systém nabídne ohodnocení všech tří položek najednou.

reckjuraj
    Participant

Dobrý den
    Ja som si zas objednal tablet s klavesnicou za 299 dolarov a prisla mi len klavesnica.Ked som otvoril spor tak mi otpovedali ze balik mi dorazil.Potom mi napisali ze ak zrusim spor tak mi vratia peniaze,tak som ho zrušil a od vtedy sa neozvali.Neviem co dalej

dobry den,

zaklad je nikdy nerusit spor. Znovu uz moznost otevrit spor nebudete mit.

Prosime prectete si informace o tom jak otevirat spory a neco si davat pozor .. vse na http://www.ceskyali.cz v sekci navody a dulezite clanky.

Co ted s tim: Napiste jeste jednou prodejci s tim, ze jste neobdrzeli penize na ucet a taky se pokud nedodrzi domluvu, tak to nahlasite ALiexpress a urcite mu nechate spatne hodnoceni pri nakupu.

Nasledne zkuste kontaktovat aliexpress s odpovedi prodejce, ze vam slibil poslat penize zpet. Oni Vam muzou rict, ze vyrizovani penez mimo aliexpress neni v souladu s jejich pravidly a mozna se vam nepomuzou.