Dobrý den, vyzkošejte platbu opět provést, ale až vyplníte typ karty atd. a dáte zaplatit, tak v následující tabulce která Vám vyskočí je v pravém horním rohu na výběr jazyk čeština/english … klikněte na češtinu a poté můžete potvrdit …. měla jsem podobný problém, vždy to bylo ok a najednou se nedala platba provést, když jsem potvrdila tuto tabulku bez označení jazyku, pak mi vyskočila hláška, že došlo k chybě
Pokud jste to zkoušel na stránce kde zaškrtáváte typ karty atd. tak tam ne !!! Tam čeština opravdu není, ale musíte až při následujícím kroku, kde se Vám zobrazí tabulka: komu platíte a kolik ( myslím že to je 3D secure)… tak zde je pravém rohu tabulky čeština/english.
Tak jsem to nakonec vyresil.Problem byl v povoleni transakci na platebni karte. Musel jsem nastavit denni limit a mesicni limit,dale castku krerou povolim . Vse jde nastavit v internetovem bankovnictvi. Predem dekuji za podporu. Pavel
Jsem pravidelný a častý zákazník Aliexpress. Nyní mám novou platební kartu. Systém požaduje okopírované některé doklady. Vše dle pokynů již alespoň týden ( nejméně 30x) provádím. Při konečné akci “zaslat” se nic neděje a asi po minutě systém oznámí, že je přetíženn. Podotýkám, že jsem se pokoušela o “dotažení” v různou denní i noční hodinu. Počítač při odesílání naprosto bez reakce, takže si myslím, že ani požadované nebylo provedeno. No, ale já chci objednávat. Jak dál. Poraďte prosím
je docela mozne ze vkladate obrazky, kterou maji nadmernou velikost. Pokud jste delali fotografie kravitnim fotakem, je dost mozne, ze fotky maji i kolem 5MB. S tim muze mit Aliexpress problem pri zpracovani. Zkuste fotografie zmensit a nasledne vlozit. Pripadne zkuste jeste zmenit prohlizec.
Obdobnou vec jsme delali i my a vse proslo v poradku.