Dobrý den,
otevřete spor a budete žádat celou částku zpět. Pak už bude záležet na prodejci, jestli Vám z částky bude chtít odečíst náklady na zaslání (ikdyž jste kupovala jako free shipping, protože náklady měl připočtené k ceně zboží). Když s tím asi nebudete souhlasit a návrh mu zamítnete, tak to bude posuzovat Aliexpress a myslím, že se přikloní na stranu prodejce. Záleží tak čistě na prodejci jakou částku bude požadovat (Aliexpress ji však může snížit) nebo nad tím mávne rukou a celou částku vrátí. Není to přesně daný poplatek. Možná bych otevřela spor s tím, že zboží nebylo doručeno a víc bych nepsala. Jak začnete popisovat co se stalo, že pošta Vás neupozornila (v ČR celkem normální) a balíček vrátila, tak prodejci spíše nahráváte k tomu, aby Vám spor zamítl, že chyba byla na Vaší straně. Nicméně, balíček je na cestě zpátky, bude mu doručen a o zboží nepřijde (pokud se balíček cestou neztratí).