Obchod uzatvorený, tovar nikde
-
Dobry den
Chcela by som poradiť. Este začiatkom januára 2016 sme objednávali bundu, ktorú do dnešného dňa nemáme. Síce dokopy nás to vyšlo 36e, tak možno je to na colníci, ale ani z colnice este neprišiel žiadny oznam.
Obchod uz je ukončený, tiez tam bolo cislo zásielky. predajca mi vcera písal, ze mi ďakuje za 5* B) možem este otvoriť spor? “Open dispute” tam vidím…. Alebo mam este počkať na colnicu?
Dakujem
Dobrý den,
pokud máte objednávku uzavřenou, zboží nemáte, tak jste nechali projít čas pro doručení zásilky – ten si musíte hlídat a před jeho koncem požádat o prodloužení času, když zboží ještě nemáte.
Kde se podle trackingu zásilka nachází? Pokud je to na cestě do SR/ČR, otevřete ihned spor a žádejte peníze zpět. Pokud vidíte, že zboží je na celnici, pro jistotu otevřete spor také. Spor lze otevřít jen 15 dnů po uzavření objednávky, takže kdyby se to na celnici zdrželo a bunda přišla poškozená, tak máte smůlu – spor už neotevřete. Takhle jej můžete otevřít z důvodu “zboží nedošlo” a když přijde v pořádku, tak jej jen zavřete. Když by však přišlo poškozené, změnila byste důvod na “zboží je poškozené”
Dakujem za odpoved. Este vcera som skúšala otvoriť spor ale uz mi to nešlo. Som to prešvihla. Takisto som hľadala zásielku a zadávala ju do tých vašich tipov na sledovanie zásielky, ale nikde mi ju nenašlo. Uvidím co mi napíše predajca a ci mi teda vobec napíše.
Zásilka jde sledovat po 6-20 dnech, někdy taky vůbec (prodejce dá vymyšlené číslo). Jenže jak jste to potvrdila hned po informaci o odeslání, tak to prodejce vůbec nemusí odeslat. Prodejce jen vytisknul číselný štítek, ale k fyzickému skutečnému podání a odeslání zásilky může právě dojít až za několik dnů.
Pokud nejde otevřít spor, tak bohužel jen zbývá doufat, že zboží dojde 🙁 Prodejce asi už komunikovat nebude, většinou. Některé světlé vyjímky se tedy ještě ozvou, nabídnou vrácení peněz na Paypal nebo slevu na další nákup, ale to opravdu málokdy.
- You must be logged in to reply to this topic.