Ordel has been cancelled ?
-
Dobrý den, nedávno si přítelkyně vybrala na aliexpressu různé doplnky na kabelky, já jsem si objednával kryty na telefon apod. , dokonce kryt na telefon jsem objednával od stejného prodejce před měsícem a půl a už ho mám doma. Všechno jsme objednali a hned zaplatili, z účtu se nám strhlo 1700,-, ale teď mi přišlo pár e-mailu od aliexpressu, že zboží nebylo zaplaceno, tudíž objednávku zrušili..
Přikládám e-mail a screenshot
Email:
Dear Samuel Kohen,
Your Order No. 88865001393070 has been cancelled because payment was not made before 27 Jan 2018 15:44. If you would still like to buy this item, please reorder it at AliExpress.com.
Sincerely,
AliExpress.com
2018.01.27 15:45
Prosím poraďte..
Dobrý den,
toto se občas stává, když do košíku naházíte zboží od více prodejců a zaplatíte najednou celý košík. Buď se jim ta celková platba správně nepřiřadí k jednotlivým objednávkách (1 prodejce = 1 objednávka) a tak Ali ty objednávky zruší a pošle Vám peníze zpět. Nebo se stane to, že že se všechny objednávky zdvojí a tak vlastně na jedno zboží vzniknou 2 samostatné objednávky – jedna bude zaplacená a druhou zruší po 24 hodinách jako nezaplacenou. Koukněte se do objednávek, pravděpodobnější je ta druhá možnost, takže tam vše najdete objednané 2x a jednou to bude právě zrušené. Chyba je samozřejmě na straně Aliexpress, to neovlivníte a hodně lidí si toho právě ani nevšimne, že místo předpokládaných třeba 20 objednávek se jich vytvoří 27 – a právě těch 7 navíc pak Ali zase zruší.
Jedinou možností je objednávat košík při 2-3 prodejcích (bez ohledu na počet věcí objednaných u jednoho prodejce), aby šlo lépe dosledovat skutečné objednávky, ale spíše se to pak již nestává, že by byly problémy.
- You must be logged in to reply to this topic.