otevření sporu – vrácení platby
- This topic has 26 replies, 6 voices, and was last updated 7 years ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
07/10/2017 at 8:29 #7922jitkatParticipant
Dobrý den. Chtěla bych poprosit o radu. Koncem července jsem uskutečnila několik objednávek na Aliexpressu, většina došla po 2-3 týdnech, až na dvě. Oba prodejci už 2x prodloužili ochrannou lhůtu, ale balíčky nikde. Za 3 dny mi končí ochranná lhůta, chci otevřít spor a vrátit peníze, ale teď jsem si uvědomila, že karta, z které jsem platila, tak u ní k 31.7. vypršela platnost a začátkem srpna jsem aktivovala novou. Co teď prosím s tím? Pokud peníze vrátí na kartu, z které jsem platila, tak na účet nedojdou, protože její platnost již vypršela. Prosím o radu, ochranná lhůta mi končí 10.10.2017. Děkuji, Jitka T.
07/10/2017 at 9:25 #7923IvetaKeymasterDobrý den,
jedná se o vrácenou platbu z července, takže banka pozná, že to bylo z dnes již neaktivní karty, ale připíše ji normálně na účet, nebojte.
Zboží je na cestě více než 60 dnů, takže bych spor již otevřela.07/10/2017 at 9:49 #7924jitkatParticipantDěkuji za bleskovou odpověď. Zkusím tedy otevřít spor (ještě jsem to nedělala) a dám pak vědět, jak jsem dopadla. I jako info pro ostatní s podobným problémem.
Přeji hezký víkend 🙂07/10/2017 at 10:34 #7925IvetaKeymasterDíky, to budu ráda. Jen ještě dodám, že obvykle jsou spory řešeny do 5ti dnů, ale nyní Aliexpres (dočasně) prodloužil dobu řešení sporů na 13 dnů. Je to tak pravděpodobně z důvodu nějakých svátků v Číně, kdy prodejci reagují se zpožděním.
Hezký víkend i Vám 🙂07/10/2017 at 20:32 #7926jitkatParticipantDěkuji za info 🙂
18/10/2017 at 8:08 #7938jitkatParticipantDobrý den Ivet,
tak píšu, jak jsem slíbila, že dám vědět 🙂 Měla jste pravdu. Jeden spor už je dokončen a i přes změnu nové karty mi platba byla vrácena zpět na účet asi během 3 dnů ode dne, kdy mi z Aliexpressu došlo info o tom, že mi platba bude vrácena.
Tímto ještě jednou moc děkuji a přeji příjemný den.
Jitka T.07/11/2017 at 15:00 #7973morgan.08ParticipantDobrý den,
objednal jsem si špatné zboží a nestihl jsem jsem zrušit objednávku včas. Zboží už prodejce odeslal, ale napsal mi, že požádal o jeho vrácení (friend, because you don’t want the product,so i have asked the post office to send the package back to me already, after 7 days, you can open a dispute to ask the refund,then you can get your money back successfully)Takže zboží mi nepřišlo a teď nevím jakou mám označit možnost u otevření sporu při vrácení peněz. Nabízí mi to:
Logistics tracking problem
Customs problem
Package sent to a wrong addressAni jedna z možností není správná. Co tedy označit?
Děkuji za odpověď.
08/11/2017 at 10:08 #7974IvetaKeymasterDobrý den,
klidně tam zadejte Logistics tracking problem a vyberte nějaký poddůvod, to není důležité 🙂08/11/2017 at 11:04 #7976MartaParticipantDobrý den, mohu poprosit o radu? Objednala jsem u prodejce tři druhy zboží, dva dorazily a jeden ne. A jelikož jsem měla 4 dny do konce ochranné doby, tak jsem otevřela spor, s tím, že jsem žádala prodejce o vrácení peněz. Prodejce mi ale napsal, že poslal zboží ve dvou balíkách, zaslal mi sledovací číslo (které ale stejně nejde dohledat) a žádal mě o strpení a o uzavření sporu. Co mám nyní dělat, mám prodejce poprosit, ať tedy prodlouží ochrannou dobu (pokud to vůbec lze po otevření sporu) a nebo si mám stát za svým a spor neuzavírat a žádat o vrácení peněz?
Moc děkuji Marta08/11/2017 at 15:11 #7977IvetaKeymasterMůžete mi prosím napsat to druhé sledovací číslo?
08/11/2017 at 16:04 #7978MartaParticipantToto je zpráva od prodejce, to první sledovací číslo je to, co právě nemohu najít. Druhé sledovací číslo je v pořádku. Děkuji
dear, we send to you by two parcels, the tracking number is 89847529490 and RS892444089NL .you can track it in http://global.cainiao.com/.another parcel is on the way to your city , dont worry, we believe you can receive it soon,could you please help us to cancel the dispute and wait in patient. thanks.
08/11/2017 at 16:13 #7979IvetaKeymasterTo první sledovací číslo nefunguje, takže má prodejce smůlu – nechte spor otevřený a požadujte peníze zpět. Je sice možné, že poslal ve 2 balících, ale nedal správné číslo ani zásilka nedošla, takže opravdu spor nechat. Na zprávy dole od prodejce nemusíte reagovat.
08/11/2017 at 16:15 #7980MartaParticipantDobře, nechám spor otevřený a napíšu prodejci, že stále žádám peníze nazpět.
Moc děkuji za radu 🙂08/11/2017 at 16:16 #7981IvetaKeymasterNemáte zač 🙂
06/01/2018 at 0:13 #8108Jaroslav OttaParticipantDobrý den. Přišel mě falešný flash 128 gb disk.Kapacita neodpovídá. Vše změřeno software h2testw. Když chci otevřít spor, Tak tam vyplním veškeré údaje dle nového návodu, ale dál mě to nepustí.viz příloha. Stránka prodejce už neexistuje. Chtěl bych vrátit peníze.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.