Otevřený spor-odmítnut!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #1878
    Petra Kašpárková
    Participant

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, pokud mám otevřený spor a prodejce mi jej odmítnul, že balíček dorazí, ale mě bude za 2 dny končit doba dodání,co mám dělat?? také uvedli abych uzavřela spor.
    Zkusila jsem mu napsat, aby prodlužil lhůtu dodání, ale zatím neodpovídá, zatím jsem tedy spor nerušila.
    Co přesně znamená eskalovat spor???
    Děkuji

    #1882
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    spor určitě nerušte, dokud prodejce neprodlouží dobu. Více informací zde: https://www.alirecenze.cz/index.php/22-jak-eskalovat-spor-na-aliexpress.html

    #1892
    Petra Kašpárková
    Participant

    A ještě prosím o radu, objednala jsem si panenku Elsu, dnes jsem si ji vyzvedla a plast je prasklý a nehraje, jen svítí. Dnes mi končí dny pro dodání. Zatím jsem otevřela spor a popsala vše a dala jedno foto.Nevím zda mám potvrdit přijaté zboží, nebo ne???a čekat až jak se ozve prodávající????Žádala jsem o vrácení celé částky, myslíte, že je to reálné????
    Předem moc děkuji

    #1893
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    nemůžete potvrdit, že zboží máte v pořádku doma, když v pořádku není 🙂 Potvrzením se objednávka zavře, ale pokud máte současně otevřený spor, tak snad by to ani nemělo jít potvrdit.
    Že vyprší čas pro dodání, nevadí, spor jste otevřela a do vyřešení jej nezavírejte. Nevím, jestli podle jedné fotky bude dostatečné zdokumentování pro uznání reklamace – neviděla jsem fotografii, úhel pohledu, kvalitu fotky ani nedokáži odhadnout, jak prodejce bude k reklamaci přistupovat, každý prodejce je jiný.
    Každopádně děláte dobře, že žádáte 100% částky zpět, protože hračka opravdu nejde používat. Pokud by prodejce napoprvé zamítnul, spor modifikujte – vyplňte jej celý znovu a přidejte i další detailnější fotografie. Pokud by i poté prodejce zamítnul, připravila bych si i video pro nahrání na MediaFire a spor poté eskalovala.

    #1895
    Petra Kašpárková
    Participant

    Dobrý den, ještě bych se chtěla zeptat, prodejce mi na otervření sporu-prasklé a nehrající panenky, odpověděl, toto.
    Drahý příteli, omlouváme se za stejné problémy s kvalitou a budou věnovat více pozornosti na kvalitu výrobku kontrole v budoucnu. Vám zašleme nový a zrušíte spor bez platu pro vysoce vracející expediční poplatek?Je to v pořádku.Doufám, že se domnívate, to Thank vy!
    Dny pro dodání prodloužil na 29, mám tedy zrušit spor jak píše? chápu to tak , že mi zašle nové zboží?
    Předem moc děkuji, toto řeším prvně.

    #1896
    Iveta
    Keymaster

    Ano, prodejce chce zaslat nové zboží místo vrácení peněz. Lhůtu Vám prodloužil, tak tedy můžete spor zavřít a dále čekat. Když se opět bude krátit lhůta a zboží nebudete mít, znovu zažádejte o prodloužení (cca 5-10 dnů před vypršením)

    #1897
    Petra Kašpárková
    Participant

    Dobrý den, teď mám ještě u jedné hračky také otevřený spor, neustále píši prodejci, aby mi prodloužil končící kdy, on mi již po třetí spor odmítnul, zprávu mi žádnou nenapsal, ke sporu jen uvedl OK OK.Dny k doručení mi končí již za 22hodin, dny ve sporu asi 7, ale dnes to mám zase odmítnuté.
    U objednávky mám i číslo přes 17track.net jsem jej zadala a našlo mi to poslední pohyb
    2015-12-02 12:35 Czech Republic, Item Arrived at Czech Republic
    dál už nic…… tak nevím jak mám dál postupovat, když prodejce nereaguje, mám eskalovat spor???
    Děkuji

    #1899
    Iveta
    Keymaster

    Po čtvrté již stejně odpovědět na spor nemůžete, to se rovnou bude eskalovat. Prodejce asi neví co má dělat, ale rozhodně spor nezavírejte, prodlouženo nemáte, klidně eskalujte.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password