Dobrý den,
nemůžete potvrdit, že zboží máte v pořádku doma, když v pořádku není 🙂 Potvrzením se objednávka zavře, ale pokud máte současně otevřený spor, tak snad by to ani nemělo jít potvrdit.
Že vyprší čas pro dodání, nevadí, spor jste otevřela a do vyřešení jej nezavírejte. Nevím, jestli podle jedné fotky bude dostatečné zdokumentování pro uznání reklamace – neviděla jsem fotografii, úhel pohledu, kvalitu fotky ani nedokáži odhadnout, jak prodejce bude k reklamaci přistupovat, každý prodejce je jiný.
Každopádně děláte dobře, že žádáte 100% částky zpět, protože hračka opravdu nejde používat. Pokud by prodejce napoprvé zamítnul, spor modifikujte – vyplňte jej celý znovu a přidejte i další detailnější fotografie. Pokud by i poté prodejce zamítnul, připravila bych si i video pro nahrání na MediaFire a spor poté eskalovala.