Pomoc s překladem
- This topic has 15 replies, 4 voices, and was last updated 7 years, 10 months ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
06/02/2015 at 18:47 #716Martina KrálováMember
Dobrý den,
otevřela jsem spor, napsala text a pořád mi vyskakuje “Prosím, zadejte mezi 4-512 anglické znaky”.
Co to prosím znamená? Jsem bezradná : :dry:06/02/2015 at 19:30 #717IvetaKeymasterDobrý den,
to znamená, že jste tam napsala:
1) buď dlouhé povídání, více než 512 znaků
2) nebo nepíšete anglicky. Pokud je vše napsáno v angličtině, pozor na překlepy (plaese apod.)06/02/2015 at 19:32 #718Martina KrálováMemberHello Sir or Madam
Yesterday I picked up the package from the post office. When I opened the package and looked at content, I saw That it was not right. I ordered the sheets on the bed and one part of it is made very difficult.I am sending you out in the Annex to check the photos. I wrote the seller, WHO told me That Could he see nothing. He threatened me Would he give me a bad feedback.
I am very, very disappointed with this purchase.Is it Possible to do something about it? I am really very Dissatisfied with the Goods and Conduct seller.I want to return the money back, Because this does not match the quality of what was communicated to me.Please change your mind about a refund? She would very much like to see it resolved.Thank you.
Napsala jsem toto, mohla by jste se mi na to prosím podívat?
06/02/2015 at 20:06 #719IvetaKeymasterSpor je formulář, tedy je žádoucí se v něm vyjadřovat co nejjednušeji. Většina věcí se zaškrtne a do textu píšete jen detaily sporu.
Navíc, ten spor posíláte prodejci, nikoliv Aliexpressu, takže nějaké stěžování na prodejce přímo prodejci postrádá smysl. Ten spor řeší kupující s prodejcem a když nejsou schopni najít kompromis, eskalujete spor na Ali, kde si teprve můžete stěžovat na chování prodejce.Napsala bych krátce jaký je problém s kvalitou (z textu jsem to nepochopila, omlouvám se), např. “jedno povlečení v pořádku, na druhém jsou křivé švy” nebo “povlečení přišlo znečištěné” nebo “povlečení je jiné než jsem objednala”. Vůbec se nemusíte nijak rozepisovat, jedná se o formulář. Důležité je přiložit 3 kvalitní fotky, na kterých je předmět sporu dobře vidět.
Prodejce se nebojte, tak Vám dá špatné hodnocení, nasbíráte spoustu dalších kladných, které to vyváží. Hodnocení kupujícího je celkem k ničemu, Vy jste zákazník, takže když příště nakoupíte, tak Vám prodejce zboží musí dodat bez ohledu na to, jaké máte hodnocení. Špatné hodnocení Vám nijak neublíží. 😉
06/02/2015 at 23:32 #720MichalMemberA jak poznám já jako kupující ,jaké mám hodnocení ? Kde to najdu ? A podle čeho toto hodnocení dostanu ? Podle toho,kolik mám objednávek ?
06/02/2015 at 23:44 #721IvetaKeymasterHodnocení najdeš v hlavním menu po přihlášení – buď na hl. stránce klikneš hned pod svým jménem na My AliExpress, nebo když jsi v objednávkách, tak úplně nahoře je modrý pruh (když jsi v objednávkách, tak jsi v Transaction) a hned vedle vlevo je opět My AliExpress. Na své hodnocení se i dostaneš když ve svém menu vlevo klikneš na Manage Feedback – tam vidíš zboží, které jsi ještě neohodnotil a ohodnotil – tak je tam velký béžový (žlutý) rámeček a nad je napsané View My Feedback Profile.
Všechny tyto možnosti tě odvedou na stejnou stránku.Otevře se ti stránka, kde vidíš, kolik % máš jako nakupující udělených od prodejců, kolik hodnocení ti bylo uděleno a kolik za ně máš vyznamenání (1 vyznamenání za 3-9 hodnocení, 2 vyznamenání za 10-29 hodnocení…), počet hodnocení za poslední měsíc / 3 měs. / 6 měs. / 12 měs. / celkově. Pod jsou pak záložky Tvé hodnocení pro prodejce, kde je přehled udělených hodnocení tebou a Hodnocení tebe od prodejců. Většinou děkují a zvou na další nákup.
01/03/2017 at 5:23 #7560Martin107ParticipantDobrý deň sledujem si objednanú zásielku.Dorazila už na Slovensko a prechádza procesmi na letisku a dnes som našiel pri sledovaní toto:Held by Custom.Znamená to že ju zadržali colníci?Ďakujem
01/03/2017 at 7:42 #7561IvetaKeymasterDobrý den, ano, zadrželi ji celníci.
01/03/2017 at 7:46 #7562Martin107ParticipantKed to teda zadržali tak do kedy ma budú asi kontaktovať,alebo ma nemusia vôbec kontaktovať a pošlú to dalej na doručenie?
01/03/2017 at 7:53 #7563IvetaKeymasterNevím jak Slovenská pošta, ale na stránkách České pošty je vidět aktuální tracking zásilky – na Track17 aj. je tracking o 12-24 hodin zpožděný. Je tam vidět i podrobnosti jako třeba Zboží zadrženo, Příjemci zaslán dopis, Komunikace s příjemcem, Vyřizování celnicí, Celnice předala k doručení.
Obvykle je to tak, že celnice zásilku zadrží a tentýž den posílá doporučený dopis o vyrozumění spolu s papíry na proclení zásilky.01/03/2017 at 7:56 #7564Martin107ParticipantCena tovaru bola 15,78 a poštovné bolo zadarmo tak aké clo veď do 22€ sa clo neplatí.
01/03/2017 at 8:04 #7565IvetaKeymasterTo, že celnice zastavila zásilku, automaticky neznamená, že budete platit clo. Vyplníte došlé papíry k proclení, doložíte kopii objednávky z Ali o její hodnotě a pošlete zpátky celnici (obvykle e-mailem). Oni vypočítají nulové clo, ale vyžádají si poplatek za proclení (v ČR cca 100 Kč).
01/03/2017 at 8:19 #7566Martin107ParticipantMám o skutočnosti že balík zadržali colníci informovať aj predávajúceho?
01/03/2017 at 8:20 #7567IvetaKeymasterNe, za prvé je mu to jedno, za druhé může vidět tentýž tracking co Vy.
01/03/2017 at 13:54 #7568Martin107ParticipantTak mi to predsa pustili bez problémov ďalej.Prišla mi správa že balík bol prepustený s colnice.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.