Dobrý den,
po odeslání objednávky běží doba pro doručení – tu si musíte hlídat. Částečně to za Vás dělá i Aliexpress a 5 dnů před koncem a 2 dny před koncem Vám pošle e-mail, že Vám tato doba končí. Pokud zboží nemáte, je nutné si pod tím odpočtem času kliknout na žádost o prodloužení doby a prodejce Vám ji prodlouží – to je nutné udělat dříve, než čas vyprší. Pokud čas vyprší, máte ještě 15 dnů na to, abyste otevřela spor (to je novinka od srpna, dříve toto neexistovalo) a požadovala peníze zpět.
Jestli Vám vypršela doba + 15 dní poté, peníze odešly prodejci a nemáte žádnou záruku dostat peníze zpátky. Můžete se domluvit s prodejcem, že by Vám poslal peníze na Paypal (jinam neposílají), ale pochybuji, že s Vámi bude dále komunikovat.
Doporučuji si prohlédnou detailní videa a popisné články u nich na této stránce – viz hlavní strana levé menu.