Poraďte mi prosím
- This topic has 1 reply, 2 voices, and was last updated 9 years ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
15/09/2015 at 16:09 #1345kristýnaMember
Dobrý den
Chtěla bych poprosit jestli má někdo stejné zkušenosti jako já .
Na aliexpresu jsem objednávala poprvé a moc jsem nevěděla co a jak, ale vše se mi povedlo a objednala jsem si šaty u kterých se pár euro platilo dokonce i za dopravu.Celý nákup mě stál asi 9 euro. No bohužel šaty nedošli kdy měli tak jsem kontaktovala prodejce a tem mi napsal že se omlouvá a že to brzo napraví, tak jsem čekala dále po nejakých 3 týdnech jsem mu psala znovu a už nereagoval. Ted jsem mu napsala že chci vrátit peníze a on mi obratem odepsal, že mám dát otevření sporu ale bohužel mě to nejde protože od objednávky je to už skoro 3 měsíce. 🙁 U objednávky mám napsáno už dokončeno a že to mužu vložit znovu do košíku. POradte prosím je ještě nějaká možnost dostat peníze zpět . Moc děkuji za každou radu 🙂15/09/2015 at 18:15 #1346IvetaKeymasterDobrý den,
po odeslání objednávky běží doba pro doručení – tu si musíte hlídat. Částečně to za Vás dělá i Aliexpress a 5 dnů před koncem a 2 dny před koncem Vám pošle e-mail, že Vám tato doba končí. Pokud zboží nemáte, je nutné si pod tím odpočtem času kliknout na žádost o prodloužení doby a prodejce Vám ji prodlouží – to je nutné udělat dříve, než čas vyprší. Pokud čas vyprší, máte ještě 15 dnů na to, abyste otevřela spor (to je novinka od srpna, dříve toto neexistovalo) a požadovala peníze zpět.
Jestli Vám vypršela doba + 15 dní poté, peníze odešly prodejci a nemáte žádnou záruku dostat peníze zpátky. Můžete se domluvit s prodejcem, že by Vám poslal peníze na Paypal (jinam neposílají), ale pochybuji, že s Vámi bude dále komunikovat.
Doporučuji si prohlédnou detailní videa a popisné články u nich na této stránce – viz hlavní strana levé menu. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.