Dobrý den, přišla mi poškozená bunda, s prodejcem se to snažím vyřešit. Chtěl abych mu ji vrátila zpět a že mi pošle novou. Já mu navrhla řešení, že si ji nechám a požádám o vrácení 30% z ceny. Dnes mi ale napsal toto.
“přítel, můžete vidět odkaz této bundy, nejprve, chceme psát cenu $ 29.16, ale my píšeme špatně cenu na $ 19,16, Je to naše chyba zaměstnance a nakonec my vám prodali jen $ 19,16, jsme ztratili asi 9,5 $, můžete vidět cenu prodali jsme teď, teď jsme prodali na $ 34,19 !!! Je to jen proto, že z tlačítek, chceme také, aby vám $ 2 náhradu, jen chci, abys nám 5 hvězdiček dobrou zpětnou vazbu, ale jste řekl, 30% vrácení peněz, mi to tak líto, nepřijímáme.
S pozdravem
—– ————————– manažer shijun tan
Znamená to, že mi nepotvrdí spor a má na to právo? Nemůžu přeci za chybu jeho zaměstnance. Děkuji za odpověď