potrebujem radu

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #1799
    Lucia
    Member

    Dobry den,

    Potrebovala by som poradit. Objednala som si z aliexpresu kulmu na vlasy, no doteraz mi este nedorazila. Ostáva mi už len 1 den a 15 hodín. Ako mám postupovať, keď tu kulmu velmi chcem? Mam požadovať o vrátenie penazi?

    Prosím poraďte mi.
    ďakujem za radu

    #1801
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    nejdříve si požádejte o prodloužení lhůty, než Vám skončí. Spor můžete otevřít po 60ti dnech od odeslání (nikoliv od objednání), ale v současné době prodejci i Aliexpress (v případě eskalace na ně) spíše požadují ještě posečkat, pošty toho mají moc.
    Jaký je tracking této zásilky? Víte, kde se nachází?

    #1810
    Lucia
    Member

    Už som si predlžila. A ako odsledujem, kde sa nachádza moja zásielka?

    #1811
    Iveta
    Keymaster

    Záleží na tom, jaké máte sledovací číslo a na jakého dopravce Vám dal prodejce odkaz. Většinou lze číslo sledovat na http://www.17track.net nebo http://www.yw56.com.cn/english/diy.asp

    #1817
    Lucia
    Member

    Ďakujem pekne za odpoveď. Prepáčte, že Vás toľko otravujem, ale je to prvýkrát, čo mi neprišla zásielka. Doteraz som s tým nemala žiadny problém.

    Pozrela som si to na viacerých stránkach, ale vždy mi napísalo, že neni nájdené. Už som zúfala :-/

    #1818
    Eliska
    Member

    objednala som si tovar vyplatila som ho a ked si pozreim moje objednavky tak pri jednom tovare mi pise
    Objednávky:
    € vodičov 0,35

    co to znamena???

    #1819
    Iveta
    Keymaster

    Lucia:
    Neotravujete, nebojte, od toho tu jsme, abychom se Vám snažili pomoci a poradit 🙂
    Kulma není úplně nejlevnější zboží, tak by tracking měla mít – můžete mi prosím napsat číslo? Co uvádí prodejce jako stránky ke sledování (napsané vpravo vedle sledovacího čísla).

    #1820
    Iveta
    Keymaster

    Eliska:
    To bohužel takto nevím, překladače zkreslují. Můžete to prosím nakopírovat v originále – angličtině (nahoře v pravém rohu přepnout na AJ a pak se podívat do objednávek znovu)

    #1821
    Eliska
    Member

    v anglictine mi pise ako pri kazdom:
    Order amount:
    € 0,35

    takze je to OK?

    #1822
    Iveta
    Keymaster

    Ano, je to částka za objednávku. Jak vidíte, všude by to překladem mělo být stejné, ale chybičky se vyskytují 🙂
    Je to OK 🙂

    #1824
    Lucia
    Member

    You can track your order here intmail.183.com.cn/icc-itemstatusen.jsp. For more information, please contact the seller. Toto je napisane vedla trucking number, ale stlacim na to, no nechce mi zobrazit tu stranku. T.N. – 70033092804

    #1825
    Iveta
    Keymaster

    Bohužel jsem také nenašla žádný tracking pro tuto zásilku a navíc je to dnes již více než 60 dnů od odeslání, takže bych otevřela spor a požadovala plnou částku zpět. Pokud prodejce napíše, že máte ještě čekat a zavřít spor, tak ať tedy napíše číslo, které lze sledovat nebo kde sledovat toto číslo. Kulma není drobnost, která se snadno ztratí.
    http://global.cainiao.com/detail.htm?mailNo=70033092804

    #1826
    Iveta
    Keymaster

    Bohužel jsem také nenašla žádný tracking pro tuto zásilku a navíc je to dnes již více než 60 dnů od odeslání, takže bych otevřela spor a požadovala plnou částku zpět. Pokud prodejce napíše, že máte ještě čekat a zavřít spor, tak ať tedy napíše číslo, které lze sledovat nebo kde sledovat toto číslo. Kulma není drobnost, která se snadno ztratí.
    http://global.cainiao.com/detail.htm?mailNo=70033092804

    #1837
    Lucia
    Member

    Ďakujem za radu. Už som otvorila spor, ale nechce mi prijať text, Vždy mi napíše, že mám zadať anglické znaky, aj keď celý čas píšem po anglicky. Už som z toho nervozna 🙁

    #1838
    Iveta
    Keymaster

    Nesmí tam být apostrof. Nebo jestli se nepodepisujete XXXXová

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password