Potvrzení o přijetí platby + processing time
-
Dobrý den, jsem nováčkem na Aliexpressu a mám načtené nějaké “google články”. Něco jsem ale nikde nenašla, a proto se na to ptám zde.
Vybrala jsem si různé zboží od různých prodejců. Zaplatila jsem jednorázově kartou pomocí Buy All. Od Aliexpressu mi vzápětí přišlo potvrzení platby na e-mail, ale jen na 4 zakoupené věci ze 6. Přímo na stránce Aliexpressu v objednávkách jsem ale měla všude hlášku o čekání na ověření platby. Nicméně dnes mi přišel mail, že jedno zboží (zrovna jedno z těch dvou “e-mailově nepotvrzených plateb”) už mi prodejce odeslal. Teď nevím, jestli se toho e-mailového potvrzení platby ještě nějak dovolávat nebo to už neřešit. Aby mi pak Aliexpress nenapsal, že platbu nepřijal a že ji musím poslat znovu. (Nevím, možná je to nesmysl).
A ještě jedna věc – při nákupu a i pak při odesílání objednávky jsem si četla processing time, všude kolem 5 dní. Nyní v My Orders vidím, že se odpočítává processing time z 10 dní. Tak tomu také moc nerozumím.
Děkuji za odpovědi.
Dobrý den,
ano občas se stává, že e-mailové potvrzení nedojdou – jak potvrzení objednávky, tak i potvrzení odeslání zboží. Jsou jen pro informaci, nemají nijak důležitou funkci, takže bych to neřešila. Důležité je, co máte v přehledu objednávek.
Co se týká prodlužování processing time, tak se přiznám, že také nerozumím nastavování času po zaplacení a ověření platby. Během roku to je téměř vždy čas uvedený u zboží + 2 dny. V době větších objemů nákupů (vánoce, Aliexpress akce, nyní např. k 6ti letému výročí spuštění aplikace, dále pak Černý pátek, 11/11 a další) jsou doby prodlouženy ještě déle, aby prodejci stihli objednávky zpracovat. Proč je tomu i během roku, také nechápu 🙁
Nicméně, většinou prodejci odesílají zboží do 3-4 dnů od objednání, bez ohledu na to, zda mají nastaveny 3 dny nebo 10 dnů.
- You must be logged in to reply to this topic.