Potvrzení přijatého zboží
-
Dobrý den,
prosím o radu. Potvrdila jsem přijetí zboží ještě před tím, než mi zboží přišlo. Špatně jsem si to přeložila. Jsem ještě v době, kdy je možné zanechat zpětnou vazbu nebo zahájit spor. Je nějaký způsob, jak to napravit, aby mi zboží přišlo? Peníze byly z účtu již odečteny.
Velmi děkuji za odpověď
Dobrý den,
s tím bohužel nic neuděláte. Můžete otevřít spor, ale prodejce Vám ho zamítne, stejně jako Aliexpress při případné eskalaci. Zbývá jen doufat, že zboží v pořádku dojde 🙁
Děkuji za odpověď.
A myslíte, že oni mohou zboží v průběhu cesty vrátit zpět k prodávajícímu? Dle sledování zásilky je prý zboží již na cestě.
Ne, odeslaná zásilka, která má již tracking, vrátit nelze.
Takže toto zboží by eventuelně mohlo dorazit. Tak uvidíme. A tracking se “počítá” až ve fázi “odchýlení od původní země”? Nebo již od pustupu od prodávajího.
Děkuji za odpověď
Tracking začíná tím, že se zásilka objeví. Pokud to hlásí “číslo zásilky neznámé” nebo “sledovací číslo neexistuje”, tak ještě nebyla podána.
Děkuji.
U všeho zboží již mám tu oranžovou časovou osu. Takže zbývá jen čekat, zda zboží dorazí či nikoliv. Psala jsem také ke každému zboží prodávajícímu o mé situaci, tak uvidíme, zda mi odpoví.
Chci se zeptat nejde mi potvrdit přijaté zboží.při kliknutí na tlačítko se mi zobrazí viz. příloha a tam to nejde co s tím?Zboží mám už doma a na časovej ose to sotva předali přepravci.
A hlavně se mi se mi dlouho ověřuje přihlášení do účtu.
Děkuji za radu
- You must be logged in to reply to this topic.