Prázdný balíček!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #614
    Kateřina
    Member

    Dobrý den,
    objednávala jsem kamarádce přes svůj účet na Aliexpress [url=http://www.aliexpress.com/item/2014-New-women-shoulder-bags-crocodile-handbags-fashion-women-messenger-bag-cheapest-price-lady-s-tote/32247526240.html]TUTO[/url] kabelku ve slevě za 4,95$ ,ale došel jí pouze malý prázdný balíček plný papírků. Bohužel (což absolutně nechápu) si ho nevyfotila. Také už skončil odpočet, takže nemůžu dát Open Dispute.
    Neví prosím někdo co s tím? Prodejci už jsem před chvílí napsala.

    #615
    Anonymous
    Inactive

    Takze ti ochranna lhuta skoncila? 🙁 To je mi lito. Je potreba stale prodluzovat, ja tam standardne davam 10 dnu.

    Mozna se se jednalo o chybu, kterou prodejce rad opravi. Napis mu ze mu da dobre hodnoceni, ak ti znova posle. Asi jine vychodisko z toho neni 🙁

    Daj odkaz na na zbozi a prodejce

    #617

    Taky to mohli udělat tady u nás,mám tu zkušenost :(bohužel

    #619
    Kateřina
    Member

    Právěže to byl prý i děsně maličkej balíček…ani neodpovídal velikosti kabelky.. tak já nevím :/

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password