Predajca nekomunikuje – zrušil shop
-
Ahoj.Neviem si rady,ako na tohto predajcu.Kúpila som si tri veci cca 10€.Všetko v poriadku,peniažky sa stiahli.Keď som si za pár dní pozerala objednávku,nebola spracovaná a taktiež predajca zrušil shop.Kontaktovala som ho niekoľko krát,myslím,že asi zbytočne,samozrejme neodpovedal.Objednávka stále čaká na zrušenie a koniec automatického zrušenia je o 10 dní.Aké mám ešte možnosti dostať svoje peniažky naspäť.
predajca je: comfortlife
Ahoj Martino,
to je v pořádku, nic nemusíš dělat pro to, abys dostala peníze zpátky 🙂
Peníze se posílají Aliexpress, ne samotnému prodejci, a ten je drží do doby, než zákazník potvrdí, že objednanou věc v pořádku obdržel. V případě, že je objednávka zmražena (Ali zmrazí objednávky, pokud zjistí nesolidního prodejce) nebo prodejce zruší e-shop, tak vlastně nedojde k odeslání zboží a tím i nemůžeš potvrdit jeho přijetí. Doběhne tak čas pro zpracování a když prodejce nepotvrdil odeslání, dojde k ukončení objednávky a peníze se automaticky vrátí zpět na účet, není třeba o ně někam žádat. Pokud jsi zažádala o zrušení objednávky, tak je to stejné – uběhne čas a peníze se vrátí. Kdyby jsi zažádala o zrušení u existujícího prodejce, tak by ti to potvrdil dříve, nemusela bys čekat na vypršení doby. Takto jen 10 dní počkáš na uzavření objednávky z důvodu nečinnosti prodejce a peníze jsou pak během 2 dnů na účtu.
Proto je nakupování na Aliexpresu tak bezpečné, bez rizika, než kdybys nakoupila na nějakém aukčním portálu či e-shopu.
Tak neboj, do 14 dnů jsou peníze zpět samy 😉
Ďakujem Ivetka za odpoveď.
Ani nevieš,ako som rada.Síce to nieje až taká veľká suma,ale predsa.
Prajem krásny deň 🙂
- You must be logged in to reply to this topic.