problém s otevřením sporu na Aliexpress
- This topic has 27 replies, 7 voices, and was last updated 9 years, 12 months ago by Igor Rizman.
-
AuthorPosts
-
01/01/2015 at 20:44 #416LucieMember
Dobrý den,
mám obrovský problém na aliexpressu a vůbec si s ním nevím rady. Bojuji s tím už pár hodin. Zbývá mi 16 hodin do ukončení dodací lhůty a stále mi nepřišel balíček. Pokoušela jsem se i prodloužit lhůtu, ale obchodník nereaguje. Tak jsem se tedy rozhodla pro otevření sporu, vše jsem vyplnila ale když jsem se pokusila potvrdit vše tak se mi pod kolonkou s popisem prodávajícímu objevil tento text: Please enter between 4 – 512 English characters. A nevím si rady. Text není ani krátký ani dlouhý tady je v češtině: [i]Dobrý den,
Za 16 hodin mi vyprší dodací lhůta, a mě stále nedorazilo zboží. Podle sledovacího kodu je v České republice již od začátku měsíce, ale to je poslední informace kterou mám. Tudíš jsem se musela uchýlit k otevření sporu.
Děkuji Lucka. [/i]
Moc prosím o radu. 🙁
Předem děkuji01/01/2015 at 20:52 #417AnonymousInactiveAHoj Lucik,
no podle mne je problem v tom ze nepouzivas Anglicke pisemnka. Tohle se nemuze brat jako anglicke pisemnko…….ěščřžýáíé
Abys svuj text nemuze znova prepisovatm, existuje stranka, ktera ti di diakrituku odstrani.
Tady mas ten text bez diakritiky. Zkus to tam vlozit a dej vedet 🙂
Dobry den,
Za 16 hodin mi vyprsi dodaci lhuta, a me stale nedorazilo zbozi. Podle sledovaciho kodu je v Ceske republice jiz od zacatku mesice, ale to je posledni informace kterou mam. Tudiz jsem se musela uchylit k otevreni sporu.
Dekuji Lucka.01/01/2015 at 21:08 #418LucieMemberstrašně moc děkuji 🙂 i když původně jsem to měla v angličtině a taky to blblo, tak nevím. Už je mi to jedno již vše funguje jak má 🙂
01/01/2015 at 21:18 #421AnonymousInactiveLucik,
no to jsem rada, ze to pomohlo napoprve 🙂
Hezky den a kdykoliv budes neco potrebovat, staci napsat a nekdo urcite odepise a pomuze 😉
Hezky den
Lucinka01/01/2015 at 21:18 #422IvetaKeymasterNedá mi to se nezeptat, ale k čemu potřebujete český text bez háčků a čárek?
V sporu je přímo napsáno, že text musí být jen a pouze v anglickém jazyce, jinak nelze odeslat. Takže ikdyž se tam napíše český text bez diakritiky, tak odeslat nelze, nebo by alespoň neměl jít odeslat. Ze zkušenosti vím, že stačí překlep v angličtině (plaese místi please) a už to ten spor nevezme.01/01/2015 at 21:25 #423Dominika ProtesovaMemberNo co jak vim tak si to prodejce stejne preklada pres google translator, takze myslim ze by to melo jit. Zatim jsem s tim ja nemela problem. Asi muze zalezet taky od prodejce.
Kdyz tak zde je preklad .. Lucko vloz tam to pro jistotu at s tim nemas problem.
Preklad udelany pres: https://translate.google.cz/
Hello,
After 16 hours, I will expire delivery time, and I’m still not arrived goods. According to the tracking code is in the Czech Republic since the beginning of the month, but this is the last information I have. I therefore had to resort to opening dispute.
Thank you Lucy.01/01/2015 at 21:26 #424LucieMemberNěkteří obchodníci s tím nemají problém většinou si to přeloží. A když ne tak se ozvou s tím že textu nerozumí a já jim to zasílám v angličtině. Ale teď jsem to psala na poslední chvíli tak jsem se angličtinou moc nezabývala. Ale myslím, že v mém případě by jim to ani vadit nemělo, protože už předchozí popisek je v angličtině.
01/01/2015 at 21:56 #426IvetaKeymasterVe sporu ale nekomunikujete jen s prodejcem, ale vyplňujete formulář [b]pro Aliexpress[/b], proto to tam musí být v angličtině.
21/01/2015 at 16:20 #573MonikaMemberahojte, chcem sa spýtať, po komunikácií s predajcom som chcela otvoriť spor, nakoľko som nedodržala minimálnu sumu nákupu, omylom som však klikla potvrdenie objednávky, predajca mi píše že to jám skúsiť znovu, ja však nemám žiadne voľné políčko na rozkliknutie sporu, čo mám teda robiť, dakujem.
Order Number:
64926212201283
Status:
Finished
ReAdd To Cart21/01/2015 at 17:32 #574ViliamMemberTakze si potvrdila objednavku ? A chces zrusit? Ak iba chces zrusit objednavku a nezaplatila si ? Tak po 20 tich dnoch sa to automaticky zrusi !!Ak si zaplatila tak je tam kolonka zrusit objednavku!! A nie otvorit spor !! Musis poziadat o zrusenie objednavky a potom ti to on potrvdi!!
21/01/2015 at 22:48 #575IvetaKeymasterViliame, proč tolik vykřičníků? To vypadá, že Moniku křičíš a přitom sis ani pořádn nepřečetl, co napsala.
Zboží objednala a nedodržela minimální částku pro objednání (někteří prodejci pošlou zboží až od 10 dolarů nebo případně musíš doplatit poštovné). Dopisovala si s prodejcem a místo aby klikla na Otevřít spor tak klikla Potrvdit doručení. Tím se jí objednávka uzavřela – viz níže píše, že tam má Status: Finished. To znamená, že objednávka je uzavřena, dokončena a spor již neotevře.
Moniko, proč chceš otvírat spor? Protože jsi nedodržela minimální částku pro objednání? Kdyby ti prodejce to nechtěl poslat, tak ti to nepošle a nezobrazí se ti tam tlačítko Potvrdit objednávku. Zůstalo by to otevřené, čekající na odeslání.
Jenže on to musel poslat a proto jsi tam to tlačítko Potvrdit objednávku měla. Chápu to tak, že zboží ti ještě nepřišlo, ale omylem jsi už potvrdila přijetí.21/01/2015 at 23:18 #576MonikaMemberIveta, pochopila si to správne, dakujem, objednávka je FINISHED a ja neviem ako ju mám otvoriť tak, aby mi vedel vrátiť peniaze, nakoľko ma stále v správach na to vyzýva. objednávka bola realizovaná ešte 1.12.2014
21/01/2015 at 23:22 #577AnonymousInactiveMonika, ake zpravy? jako emaily nebo primo v systemu Aliexpress po prihlaseni?
21/01/2015 at 23:25 #578MonikaMemberpriamo v systéme po mojom prihlásení
21/01/2015 at 23:29 #579IvetaKeymasterMoniko, ta objednávka je již uzavřena, nelze ji ani otevřít ani začít spor.
Takže on ti má vrátit peníze? Já to pochopila, že jsi udělala malou objednávku za málo peněz než on chtěl pro odeslání. Jediná možnost jak by ti MOHL vrátit peníze je přes Paypal. Ovšem, když je obj. uzavřena, ti nic vracet NEMUSÍ. On peníze dostane od Ali a s tebou už nemusí komunikovat. Pokud však peníze vrátit chce, tak mu pošli e-mail na Paypal a uvidíš.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.