problém s otevřením sporu na Aliexpress
- This topic has 27 replies, 7 voices, and was last updated 10 years, 3 months ago by
Igor Rizman.
-
AuthorPosts
-
21/01/2015 at 23:34 #580
Monika
Memberdakujem, Ivet.
urobila som objednávku za 9,79 a min.bolo 10 🙁 paypal, fuha, bože ja som taký nováčik vo všetkom, idem si to preštudovať….21/01/2015 at 23:42 #581Iveta
KeymasterAha, už tomu rozumím 🙂
No, tak to je Paypal asi jediné řešení, jak ti může peníze vrátit, ale jak jsem psala – nemusí. Z hlediska Ali postupů objednávek je tato úspěšně dokončena a tvé peníze mu byly odeslány.Jenže…. ještě mi tak vrtá hlavou…. objednávka nelze potvrdit, dokud není odeslaná. On ti chce vrátit peníze, protože jsi objednala za málo peněz. Ale proč by ti je vracel, když už sám odkliknul, že ti to odeslal?
Když koukám do svých neodeslaných objednávek, tak jsou tam jen tlačítka Prodloužit lhůtu pro odeslání a Zrušit objednávku. Pokud by jsi klikla na Zrušit objednávku, tak status objednávky je pak Closed (uzavřena), nikoliv Finished21/01/2015 at 23:45 #582Viliam
MemberZasielka nemusi byt odoslana aj ked je uz napisane ze je odoslana. 🙂 Ona moze byt len elektronicky podana a fyzicky este nemusi byt na poste. To je bežné .
21/01/2015 at 23:46 #583Anonymous
InactiveMonika, zkus se podivat na moje videa .. fakt ti to pomuze pro priste 🙂 Nato tady jsou.
Vis, vsechno ale je na neco dobreho. Na zaklade toho som sa rozhodla urobit video, prave o tom aby uzivatele nepotvrzovali Confirm order, dokud nemaji sve zbozi v ruce a nejsou s nim spokojeni. To je snad nejcastejsi chyba, kdy lidi prichazeji o penize.
Ono jsi mozna teraz stratila nejake penizky, ale popravde, timto napadem jim spolecne pomuzeme …. ok?
Jinak, jeste bych nezufala :)) castokrat sa stane, ze dorazi zbozi i po 3 mesicich 🙂 Necekane 🙂
21/01/2015 at 23:54 #584Iveta
Keymasterto Viliam: Ano to nemusí, souhlasím. Jenže proč by prodejce chtěl vrátit peníze a zároveň by v systému potvrdil odeslání? To mi hlava, z pohledu prodejce, nebere. Přece nemůže spoléhat na to, že se kupující splete a omylem mu potvrdí převzetí a tím by se neoprávněně obohatí.
Já myslím, že zboží vůbec neodeslal, proto nabízí vrácení částky. Chtěl to asi řešit přes spor – což také nechápu, spory prodejcům “ubližují” v hodnocení na Ali, měl rovnou nabídnout – zrušte objednávku, že ji nechcete. Tím by se peníze vrátily zpátky a on by nebyl škodný na hodnocení.
22/01/2015 at 0:06 #585Viliam
MemberNeublizuju!!!! 🙂 Dnes som si pisal hodinu u najlepsim chlapom na dotykove displeje a mal som dve objednavky ,poslal mi ich pod jednym cislom spolu no lenze v jednej boli 3 dotyky ktore poslali a v druhej 2 ktore zabudli. No a napisal mi ze to mam zrusit .A ja ze ale to sa da len otvorenim sporu ! A on mi odpisal -otvorit spor =zrušiť a dal smajlika co sa smeje. Ja mu vravim nesmej sa!!! 🙂 Ked a za chvilu akceptoval spor aj bez dokazov a videa!! 🙂 Moj Michael Yuan 🙂 A tento spor nebude mat nikde v hodnoteni!!! Minule som to pisal ze je to svinstvo lebo jeden predajca ma 84 stranok hodnotenia napriklad a z toho po 45 stranu ma hodnotenia a potom ma rok bez hodnotenia cize to boli vsetko spory!!! Nikdy neposlal zasielku a nemohol som mu po spore dat zle hodnotenie len som si prezeral vsetkych 85 stranok hodnoteni a jeden Nemec alebo co tam pisal ze je klamar a neposla viacerim zasielku a ze ked je spor a su vratene vsetky peniaze tak sa neda dat hodnotenie!!! Takze tak treby si kontrolovat aj ostatne hodnotenia a ked ma predajca nepotvrdene hodnotenia z roku dozadu napriklad tak pozor !!! A to som tu uz pisal je to podla mna dobra pomoc ci? 🙂
22/01/2015 at 0:14 #587Viliam
MemberTu je spominany predajca http://www.aliexpress.com/item/Original-xiaomi-hongmi-red-rice-mtk6589t-1-5ghz-quad-core-android4-2-MIUI-V5-cellphone-1gb/1675602313.html som na strane A teraz som nahnevany!!!!!! som na strane 14 v hodnoteniach a uz je tam len 21 stran!!! Alebo som videl stvormo ??
22/01/2015 at 0:15 #588Iveta
KeymasterJá mám zkušenost, že nejméně 2 prodejci mě prosili o zavření sporu, že mi vrátí peníze Paypalem nebo pošlou zboží znovu, jen ať ten spor zruším, že jim kazím business. Tak nevím, proč by tak prosili. Asi taky záleží na velikosti prodejce, malému prodejci spor ublíží, velkému prodejci to moc procenta úspěšnosti nerozhází…
A ty hodnocení u sporů… letos to už jde. Co jsem letos reklamovala (jak úplně – nedodané zboží, tak částečně – poškozené zboží), tak vždy mi to po několika dnech naskočí do nepotvrzených feedbacků a záleží na mě, jaké hodnocení mu dám. Když problém vyřeší prodejce ihned vrácením mnou požadované částky, tak mu klidně dám za zboží 4-5 hvězd a napíšu, že byl problém s tím a tím, ale prodejce vše vyřešil k mé spokojenosti. Tak proč bych se mu ještě mstila 1 hvězdou? Vloni sporované zboží hodnotit nešlo, to souhlasím
22/01/2015 at 0:16 #589Viliam
MemberA pozrite stranu 11 tam pise Bielorus
22/01/2015 at 0:19 #590Viliam
MemberPozri prosim ta co som pisal do tych hodnoteni predajcu !! Boli proste pokakany a bali sa ale zle je len ked spor eskaluje a riesi to Aliexpres tim!! Nikdy ma nikto neprosil a ked som posla dokaz ihned akceptovali spor aj ciastocne ale ked je spor a je vratena cela suma tak to nie je v hodnoteni !! Asi sa este nevyznali!! 🙂
22/01/2015 at 0:19 #591Viliam
MemberA koncim musim to vypnut rusi ma to 🙂 jednam z Cinaom o cene!! 🙂
22/01/2015 at 0:21 #592Iveta
KeymasterTo že je tam 21 stran, nemůže to být tím, že Ali tam zobrazuje hodnocení za posledních 6 měsíců? Zobrazují se tam data od srpna. Pokud udělal loni v červnu a červenci super nízké cenové nabídky, na kterých trhnul třeba 300 objednávek, tak ty jejich hodnocení mu za ně teď zmizely. Nyní je tam 115 objednávek v posledních 6ti měsících.
22/01/2015 at 0:21 #593Igor Rizman
MemberViliam: A co kupujes? a jak jedna s cinanom o cene? 🙂 to chcem vediet aj ja :))
Ano Ivetka ma v tomto pravdu, proste sa tie objednavku posunuli. ja som tiez robil hodnotenie a nasiel som sa o 5 stran dalej 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.