Prodejce chce abych zrušil objednávku..
-
Dobrý den, Jsem nováček v nakupování na Alliexpressu a hned u jednoho z provních nákupů se objevil menší problém. Objednal jsem zboží, zaplatil a cca po 1 až 2 dnech mě přišla zpráva od prodejce -že zásilka byla vrácena z nějakých důvodů celními orgány a že ji mám já zrušit z důvodu “kupující nechce koupit nebo z jiných důvodů” a že mě asi vrátí peníze (přesná odpověd viz níže). Mám to udělat jak píše a jako důvod dát že už zboží nechci a nebo raději že není schopen zboží doručit abych neměl problém s vrácením peněz?
li Ming
Dear, we are sorry that your parcel was returned by Customs for some reasons, could you please cancel this order, we will refund for you. And please choose the reason of “buyer doesn’t want to buy or other reasons”. Thanks for your understanding and support, looking forward to your reply.
Děkuju
Dobrý den,
ano, občas se stane, že zásilku zadrží již v Číně celnice a vrátí zpět, protože se jim “něco” nezdá. Jenže…. aby ji celnice mohla vrátit zpět, musí být tedy zásilka odeslaná (v objednávce tedy máte uvedeno číslo balíčku) a odeslaná objednávka nelze zrušit. Můžete otevřít spor (tuším 10 dnů po odeslání) a ve sporu žádat peníze zpět, ale nenapadá mne důvod, jaký tam vybrat – pro otevření sporu kvůli nedoručení je nutné počkat 60 dnů, dříve spor otevřít nejde.
Jestli je zásilka neodeslaná, tak ji zrušit lze (ale jak ji pak neodeslanou mohla celnice vrátit, že?), ale určitě bych vybrala nějaký důvod, který se týká skutečnosti (zboží je vyprodané, není skladem apod.). Prodejce totiž po Vás chce, aby jste vzal vinu za neuskutečněnou objednávku na sebe.
- You must be logged in to reply to this topic.