Prodejce má problém s objednávkou
-
Dobrý den,
potřebovala bych poradit, jak postupovat při ”zřejmě” zrušení objednávky. Prodejce mi poslal vzkaz: Dear friend,
Thanks for purchasing from us. And wish you have a good time today. But we are so sorry to tell you that this items meet some troubles here. So we need return your money back.So you could open a dispute by the reason “shipping problem”, then we’ll agree it.
Thank you for your kindness and understanding.
Have a nice day.
Best regards
.. a já nemohu nikde najít, kde bych objednávku zrušila. Prosím o pomoc
Dobrý den,
pokud Vás prodejce žádá o otevření sporu, tak objednávka je již “na cestě” – odeslaná. Sice možná jen papírově, nikoliv fyzicky, ale to znamená, že již objednávka nelze zrušit. Lze jen otevřít spor – Open dispute. A vybrat tam nožnost “shipping problem” jak prodejce žádá.
Dobrý den,
když kliknu na ”Open Dispute”, tak se mi objeví ”You can “Open Dispute” 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.” Znamená to, že už nemám šanci dostat své peníze zpátky?
Dobrý den,
ne 🙂 Píše Vám to, že spor můžete otevřít nejdříve 10 dní po odeslání prodejcem, tedy od doby, co jste dostala číslo zásilky. Takže si ke dni, kdy jste obdržela e-mail s info o odeslání zásilky (your order 1111111111 has been shipped) přičtěte 11 dnů a pak v ten den otevřete spor, už to půjde.
Tak tohle to znamená :woohoo: dobře, děkuji Vám moc za pomoc!
- You must be logged in to reply to this topic.