Prodejce mi poslal špatnou variantu zboží. Když jsem mu psala, odepsal, že prý mám objednat zboží znovu, a že mi cenu objednávky změní na $0,01. Není to nějaká podpásovka? Vůbec nevím, jak to mám udělat, když ihned po objednání zboží platím. Setkal jste se s tím někdy někdo?
Otevřete spor, ať vám vrátí peníze. Můžete udělat i ten jeho způsob (při “placení” položky dáte “Other payments” a ona zůstane viset v objednávkách nezaplacená. Pošlete mu číslo objednávky a on upraví cenu na 0,1 a pak teprv zaplatíte), ale je tam riziko v tom, že pokud zboží nedorazí, tak vám vrátí jen 0,1 dolaru.
U jednoho prodejce se mi to také stalo. Slíbil,že zboží pošle znova sám a skutečně to dodržel a zboží poslal znova zdarma. Takže se i tam najdou seriozni prodejci..