Prodejce nereaguje

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #2036
    Jana
    Member

    Dobrý den, potřebuju poradit. Na začátku prosince jsem objednala šátky, čekala jsem do konce ledna a pořád tam byl status “Čeká na zásilku”, ale peníze z účtu mi odešly, tak jsem dala “Zrušit objednávku”, ale do teď nikdo nereagoval, prodejce se neozývá…jak mám dál postupovat? Děkuji J. 🙁

    #2038
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    každý prodejce má u svého zboží uvedeno, v jaké době zboží vychystá a odešle. Dle Vašeho příspěvku měl prodejce cca kolem 60 dnů na vychystání, možná i více. Pokud s takovouto dlouhou dobou nesouhlasíte, raději objednávejte u prodejců, kteří mají uvedeno 3-7 dnů.
    Podala jste žádost o zrušení o objednávky, ale tuto žádost musí schválit prodejce. Nyní se samozřejmě neozve, protože v Číně slaví svátky. Někteří prodejci končí svou dovolenou 14/2, někteří 17/2 a někteří prodejci mají svůj obchod zavřený do konce února. Budete muset počkat, až Vám prodejce odpoví nebo pokud nevyprší lhůta pro odeslání, případně pokud prodejce zboží neodešle.

    #2044
    Jana
    Member

    Děkuji, jestli tomu dobře rozumím, tak jak se odpočítává čas viz “Tato objednávka bude automaticky zrušena do…” mám tam 7 dní a něco…tak to automaticky zruší a pošlou mi peníze zpět? Děkuji J.

    #2045
    Iveta
    Keymaster

    Ne. Nyní čekáte na jednu z možností, která nastane:
    1) prodejce žádost o zrušení potvrdí – objednávka bude zrušena a přijdou Vám peníze zpět
    2) prodejce žádost zamítne – objednávku normálně pošle, třeba i v poslední hodině
    3) prodejce nebude reagovat – čas vyprší, objednávka bude zrušena a přijdou Vám peníze zpět.

    #2048
    Jana
    Member

    Děkuji už to chápu 😛

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password