PRODEJCE ODMÍTL VRÁCENÍ PLATBY Pěkný den, nepřišla mi zásilka a ochranná…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #98812
    Anonymous
    Inactive

    PRODEJCE ODMÍTL VRÁCENÍ PLATBY

    Pěkný den,
    nepřišla mi zásilka a ochranná lhůta už vypršela. Otevřela jsem teda spor. Prodejce odmítl vrácení peněz s tím, že zásilka určitě ještě přijde. Odmítla jsem, protože pokud nedojde, tak už nebudu moct znovu spor oteřít. Jaký je prosím další postup? Nikdy jsem se nesetkala s tím, že by prodejce nechtěl vrátit peníze, když nastane tato situace.

    Děkuji za reakce.

    #98813
    Zuzi Vojáčková
    Guest

    I přesto že prodejce nechtěl, a žádal mě abych vyčkala, mi peníze vždy přišli.

    #98814
    Kikina Kolinská
    Guest

    Jojo, počkat. Ali mi penize vratil 😉

    #98815
    Petra Leová
    Guest

    Super, děkuji za odpovědi. 🙂

    #98816
    Šárka Polanecká
    Guest

    Tak mě naopak, prodejce, pokud tedy na spor reaguje, skoro vždy tvrdí, že mám počkat a peníze vrátit nechce.. Spor nechám běžet a Ali vždy vrátí

    #98817
    Lexas Morion
    Guest

    Stále to odmitejte. Pak se do toho vlozi AE a peníze Vam vrátí.

    #98818
    Hanka Vašková
    Guest

    Já jako první krok píšu prodejci, že končí ochranná lhůta a zboží stále nemám, většinou jí prodlouží a já ještě vyčkám. když se neozývá otevírám spor , Ali peníze vrátí bez problému. ale ještě se mi tedy nestalo, že by mi vrátili peníze a balíček pak došel

    #98819
    Josef Antony
    Guest

    Ja nikdy nectu zpravy od prodejce ani snim nijak nekomunikuju. Penize ma ali a vzdycky je vratili ikdyz jsem si objednal hodinky a napsal jim ze vypadaji jak detska hracka ze chci penizw zpet 😁

    #98820
    Martina Macečková
    Guest

    ono je vždy lepší napsat první prodejci, že balíček nedošel, on prodlouží dobu, někdy se stane, že se zatoulá, a pokud nereaguje, to se mi ještě teda nestalo, tak otevřít spor a Ali peníze vrátí

    #98821
    Toník Navrátil
    Guest

    Hlídám si ochrannou dobu. Pokud zásilka nedorazí 5 dní před koncem žádám vždy o dalších 30 dní. Po této době už otevřu spor. Čínský prodejci nemohou za pomalou funkčnost pražské vyměňovací pošty.

    #98822
    Petra Leová
    Guest

    To je hezké, ale když člověk objednává a píše se, ze je doba doručení 30-60 dnů a balíček nepřijde, tak je pochopitelné, ze chce peníze zpátky…. prodlužovat dobu nepotřebuji, už tak je mi balíček k ničemu. 😉 k tomu tam přece tak funkce otevření sporu je, ne? To mi neříkejte, že spor neotevíráte…

    #98823
    Richard Riki Totti
    Guest

    Když objednávám z Číny, počítám že to může trvat 10 dní až 60… Někdy se to zatoulá, stane se… Prodloužím o 14 dní a pak spor… Stalo se mi to za celou dobu asi 2X , vždy došel za pár dní… Taky samozřejmě nemusí…

    #98824
    Miroslav Westik Ko
    Guest

    Není to jen na Ali, je to i v ostatních obchodech (gearbest, eBay…)

    #98825
    Daniel Telařík
    Guest

    S tím otevrřením sporu je to asi nejlepší po prodloužení.. Měl jsem něco podobného, chyba byla na straně české pošty. s Prodejcem jsme ale věděli že dorazil do Prahy. Po dlouhých urgencích jssem zjistil že ti č.ráci z pošty to poslali zpět do Singaporu… Že prej nešla přečíst adresa. po komunikaci s prodejcem plná refundace. A mu to pak kupodivu dorazilo zpět :). Vůbec mi to bez prodloužení nechtěli refundovat

    #98826
    Pavlína Černá Foralová
    Guest

    když píšete o té adrese, mě teď přišel balíček a dloooouuuuuhoooo jsem hledala svoji adresu, nakonec mi ji našla dcera, byla fakt tak malá, že jsem ji nemohla ani s brýlemi najít, divila jsem se, že to vůbec došlo

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password