Prodejce sám prodloužil lhůtu
-
Dobrý den, pod 2 měsících od Vaší poslední úspěšné rady jdu pro radu opět 🙂 11.září ,i byl odeslá produkt ( obaly na kartu 2ks), jelikož se již blížil konec lhůty, měla jsem v plánu, dle Vašich instrukcí ze září, otevřít spor, protože to vypadá, že se balíček někde zatoulal. Dnes mi ale od prodejce přišel mail a co jsem z něj tak asi pochopila, sám od sebe mi prodloužil lhůtu, když se podívám na svůj ali účet mám u dané objednávky najednou opět 40 dní. Dá se s tím něco dělat, mohu otevřít spor nebo mám smůlu a musím čekat dalších 40 dní?
přílohou posílám text mailu.
Za radu předem děkuje Martina
Dobrý den,
jen prodejce může prodloužit lhůtu a záleží tedy na něm, jestli ji schválí, když ho požádáte nebo jestli ji prodlouží sám. Prodloužení lhůty neberte jako něco špatného, naopak, prodejce Vám dává více času na vyzkoušení obdržené věci (až přijde), protože zboží se nepotvrzuje ihned po rozbalení obálky, ale po vyzkoušení, nejlépe po několika dnech či týdnech používání. Prodloužení lhůty je vlastně způsob záruky na zboží.
Ohledně čekání na zboží je v Aliexpress podmínkách nákupu přesně řečeno, že pokud zboží neobdržíte do 60ti od odeslání (tedy od chvíle kdy Vám prodejce pošle číslo zásilky, Aliexpress potvrzuje e-mailem a od té doby se začíná odečítat čas v objednávce), máte nárok na vrácení peněz. Takže pokud prodejce měl u zboží lhůtu třeba 39 dní a zboží nepřišlo, tak sám prodloužil o dalších 40 dnů. Nemusíte tedy čekat na zboží dalších 40 dnů, ale jen 20 a poté když nepřijde, tak otevřít spor. Když zboží přijde, tak jej zkoušejte, testujte, třeba se ty obaly po pár dnech roztrhnou (špatný svár třeba) a Vy je tak budete moci vyreklamovat 🙂
Dobrý den,
omlouvám se, že jsem se k poděkování za radu dostala až nyní, nicméně opět moc děkuji a přeji krásné dny příští
martina
- You must be logged in to reply to this topic.