Dobrý den,
objednávku určitě nerušte. Stalo se to vinou prodejce a záleží na tom, jak se k tomu postaví. On sám může objednávku zrušit nebo nechat vypršet dobu pro odeslání (a peníze se Vám tak automaticky vrátí). Jenže za to je nějakým způsobem “trestán” od Aliexpress za nedodržení podmínek prodeje.
Pokud bude férový a přizná chybu, zboží odešle i se (svou) ztrátou. Ikdyž ještě může provést trik, že napíše, že zboží odeslal a dá Vám špatné sledovací číslo, které nebude ani po 14 dnech fungovat. Když se ozvete, napíše Vám, že máte otevřít spor, že se zásilka “asi” ztratila a budete tak muset spor otevřít.
Ze své zkušenosti, se mi to stalo také, ale nebyl tam tak vysoký rozdíl v ceně jako u Vás – místo 15 US, zboží nabízel za 5 US. Nejdřív mne zkoušel ukecat na zrušení objednávky, to jsem odmítla. Pak nabízel, že když objednám 5 ks, že mi je dá za cenu 10 US/kus. To jsem také odmítla, že mi ten jeden objednaný kus stačí. Poté rezignoval a zboží odeslal. Zboží v pořádku dorazilo.