prodloužení doby vyřízení

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #897

    Ahoj, nakupovala jsem poprvé na Ali a jedna objednávka dosáhla téměř vypršení odpočtu na vyřízení (5dní na vyřízení), chci se zeptat jestli mám v klidu dobu prodloužit a napsat prodejci kde to vázne? Hledala jsem tady ve FAQ kde jsem našla jen jak prodloužit, máte někdo dobré zkušenosti když musíte prodloužit dobu na vyřízení? Nehrozí pak že se nestíhá ochranná lhůta?Prodejce má hodnocení 96,1% a 5 diamantů 🙂 Moc děkuji za radu 🙂 🙂

    #899
    Iveta
    Keymaster

    Ahoj,
    doba na vyřízení objednávky se neprodlužuje, prodejce to stihne vychystat, neboj 🙂 Oni to spíš odešlou např. v pátek, ale do Ali to napíšou třeba až v pondělí.
    Může však stát, že má prodejce problémy s odesláním (např. čeká na naskladnění zboží) a [b]požádá [/b]o prodloužení doby pro vychystání. V tom případě se klikne na tlačítko Extend Processing Time / Prodloužení doby zpracování, které se nachází jak v objednávce, tak na hlavní straně objednávek – viz obrázek.

    #1431
    Andrea
    Member

    Dobrý den, mám obdobný problém. Protože jsem u Ali objednávala poprvé 🙂 , přesně nevím, co znamená zbývající čas zpracování pro dodavatele. Již se mi blížil konec zpracování (2 dny) a já měla strach, aby mi nepropadly peníze, tak jsem klikla na prodloužení doby zpracování o 10 dnů. Nevím, jestli jsem neudělala chybu 🙁 . Chtěla bych se zeptat, pokud prodejce nestihne v tento zbývající čas zboží odeslat, dostanu své peníze zpět?
    Moc děkuji za odpověď.

    #1432
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    když objednáte, tak
    1) ověřuje se platba – obvykle trvá 6-24 hodin, v současnosti 6 hodin, ale říjen/listopad trvá i déle kvůli vánočním nákupům. V této době můžete kdykoliv kliknout na tlačítko zrušení objednávky a hned je zrušena, peníze se automaticky vrátí zpět na kartu.

    2) doba na zpracování – po ověření platby začne běžet čas prodejci, kdy má vychystat objednávku. Doba je různá podle prodejce, nejčastěji bývá 5-10 dnů, ale pohybuje se od 2-90 dnů, chce si všímat času uvedeného u zboží + nějaké dny se tam ještě přičtou (např. prodejce má uvedeno 30 dní, tak počítat s tím, že to bude cca 30-45 dní po ověření platby). V této době lze požádat o zrušení objednávky, ale zrušení obj. může prodejce zamítnout či potvrdit. Pokud potvrdí, automaticky se vrací peníze zpět na účet. Když nepotvrdí, zboží posílá a nelze s tím nic dělat.
    I když se doba pro vyřízení objednávky krátí, neprodlužujte ji, prodejce to stihne vychystat. Kdyby měl nějaké problémy (nestíhají ušít danou velikost, čeká na naskladnění zboží, nějaký karambol ve výrobě….), tak by Vás požádal o prodloužení lhůty – a taktéž – můžete mu vyhovět a prodloužit nebo mu to odmítnout a vrátí se peníze.

    3) doba pro přijetí zásilky – když prodejce odešle, tzn. napíše k objednávce číslo zásilky (a Vám přijde informace o odeslání do e-mailu), začne se odpočítávat čas pro doručení. Když čas končí, 5 dnů před koncem přijde upozornění, tak si pod odpočtem času požádáte kliknutím o prodloužení času. Upomínka na prodloužení ještě přijde 3 dny a 1 den před koncem. Pokud by čas uplynul, máte ještě 15 dnů na otevření sporu a žádání peněz zpět, ale je to komplikované, protože uplynutím času jste vlastně tiše souhlasila s tím, že jste zboží obdržela. Takže čas hlídat, tento je důležitý

    #1446
    Andrea
    Member

    Dobrý den Iveto,
    moc Vám děkuji za uklidnění 🙂 , ještě mají u mých 2 výrobků 2 dny a nějakou hodinu. Tak počkám a budu věřit, že mi něco pošlou :cheer:
    Mějte se pěkně

    #1547
    Júlia
    Member

    Dobrý deň.
    Prosím Vás a ako mám reagovať na takúto správu od predajcu :
    we have arranged the product for you,you can check delivery information 3-5 days later
    you can check it in below address:
    http://www.yw56.com.cn/english/index.aspx
    pls do not open a dispute in 65 days,any question pls contract us ,we will resent refund.thanks ??
    Ďakujem

    #1548
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    nemusíte vůbec reagovat. Prodejce Vám píše, že zásilku odeslal a sledovat ji bude možné po 3-5 dnech. A že když zboží nepřijde do 65 dní, tak nemáte otvírat spor, ale napsat mu a on pošle náhradu (asi myšleno náhradní zboží znovu).

    #1549
    Júlia
    Member

    Ďakujem veľmi pekne odpoveď. Neznamená to, že keď uplynie tá doba 65 dní on dostane peniaze a ja žiadny tovar? Aj keď mu napíšem že nedošiel a on nakoniec aj tak nič nepošle? Môže sa to stať? 🙂

    #1550
    Iveta
    Keymaster

    Níže jsem jen přeložila jeho zprávu. Popravdě bych po 61-64 dnech otevřela spor (pokud by zboží nepřišlo) a žádala peníze zpět, protože Aliexpress garantuje dodání do 60ti dnů. Když by prodejce spor zamítl, tak bych ho eskalovala na Ali a ti ho potvrdí. A tohle, co Vám prodejce napsal, že když zboží nepřijde, tak mu máte napsat a on pošle nové zboží – tomu bych nevěřila. Nic nepošle a Vy budete půl roku čekat, jestli se dočkáte nebo nedočkáte zboží a pořád by jste musela prodlužovat dobu pro doručení zásilky.
    Peníze prodejce dostane 16 dnů po potvrzení přijetí zboží nebo po skončení doručovací doby. Když si ji budete od něj nechávat prodlužovat (musíte jej o to požádat a on schválit, sama si ji neprodloužíte), tak peníze nedostane. Ale jak jsem psala, takhle by jste mohla čekat na zboží půl roku nebo déle.

    #1551
    Júlia
    Member

    jasne rozumiem tomu a ešte otázka ako dám to predlženie času dodania? kedy sa mi ukáže? lebo teraz nič také tu nevidím..ďakujem

    #1553
    Iveta
    Keymaster

    žádost o prodloužení doby je modrý odkaz pod odpočtem času – viz příloha. Kliknete na to a vyskočí okno, kde máte zadat počet dnů, o které nejméně chcete prodloužit lhůtu. Napíšete třeba 10 dnů a prodejce prodlouží nejméně o 10 dnů, ale většinou dny ještě přidá.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password