Prodloužení termínu pro dodání u otevřeného sporu
-
Dobrý den, zboží mám 51.den na cestě. Vidím jej na stránkách ČP, že bylo 1.3. zasláno do ČR. Včera jsem otevřela spor, prodejce požádal o několik dalších dní. Zvolila jsem 10 a prodloužila to. Nyní mne prodejce žádá, že mám spor uzavřít. Já ale nevím, co dělat. [b][b]Mám spor uzavřít? Pokud zboží i pak nedorazí, jde spor opět otevřít? [/b][/b]Moc děkuji za radu. Iva
Dobrý den,
pokud máte prodlouženo, klidně spor zavřete. Půjde znovu otevřít. Spor otevřete, pokud zboží nedorazí do 60ti dnů, třeba 62. den.
Děkuji za minulou odpověď. Spor jsem tedy opět otevřela, protože zboží nedorazilo ani 62.den. A nyní prodejce už vůbec nereaguje, ještě mu zbývají 3 dny. Mám teď čekat, že se to uzavře samo a vrátí mi peníze? Tlačítko na eskalaci nevidím. Moc děkuji. Iva
Ano, čekejte na odpověď prodejce. Pokud do těch zbývajících 3 dnů neodpoví, tak se Vám automaticky vrátí peníze zpět na účet. Tlačítko na eskalaci vidět ani nemůžete – slouží jako pomoc, když se s prodejcem nemůžete domluvit, tak eskalujete třetí straně – Aliexpress týmu. Objeví se tedy až prodejce na spor odpoví – např. žádáte 100% vrácení peněz. Prodejce buď potvrdí a spor se tak uzavře a přijdou Vám peníze. Nebo nabídne třeba 50% a či slevu na další nákup apod. To člověk nechce, takže mu znovu ve sporu odpovíte, že chcete 100%. Pokud i na podruhé zamítne, kliknete na tlačítko eskalovat spor.
- You must be logged in to reply to this topic.