Promrhání prodloužení ochranné lhůty

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #2872

    Dobrý den,

    na aliexpress.com jsem nová, moc dobře neumím anglicky a i když google pomůže, jsou věci a emaily kterým jsem nevěnovala pozornost. Na což jsem bohužel doplatila 🙁

    8.srpna jsem objednala tuto figurku a nepohlídala si ani dodací lhůtu ani jiné okolnosti. Prostě jsem čekala až příjde.
    Až nyní jsem ve svém účtu na Ali našla status objednávky za vyřízený. Bohužel se tak nestalo a zboží mi vůbec nepřišlo.

    Mohli by jste mi prosím poradit? Zda-li mám vůbec ,,OPEN DISPUTE” začít řešit?

    Děkuju předem mnohokrát

    S pozdravem

    Lada Lukeštíková

    Attachments:
    #2873
    Ne Uvedený
    Member

    Dobry den! Sledovaci cislo z printscreenu RF347190773CN jsem zadal do vyhledavace ceske posty. Dle posledni informace nebyl 4.11. adresat zastizen a balicek je ulozen na pobocce ceske posty Brno 15 psc 61500. Pokud jste z Brna a sledovaci cislo neni tedy falesne zajdete na pobocku posty a radne je tam ,no vsak vy vite, ze vam neumi ani vhodit papirek do schranky. Pokud nejste z Brna a mate moznost jeste otevrit dispute (lze tusim 15 dni po vyprseni doby) urcite tak ucinte…

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password