Reakcia predajcu na otvorenie sporu
-
Zdravím kupoval som bateriu od predajcu ktorý vôbec nereagoval na moje 4 mily čo som mu poslal kým bol tovar na ceste.Tovar mi prisiel ale bateria ktoru mi poslal nevydrzi ani 12 hodin nabytá.Nekomunikoval atk som otvoril spor.Včera mi poslal toto:Changed to “PERSONAL REASONS – I no longer need the product”. we will refund you, thank you.Nechápem čo vlastne chce?Ďakujem za pomoc
Dobrý den,
chce změnit důvod sporu, aby byla “vina” na Vaší straně – že si něco objednáte a teď to nechcete. Pravděpodobně to tak chce proto, že když důvod změníte, on Vám to zamítne a když se to přesune na posouzení k Aliexpressu, tak Vám to také zamítnou, že není důvod k reklamaci. Když to zboží nechcete, nemáte si objednávat, že? Takhle by museli pak vracet peníze každému. Takže Vám to také zamítnou, Vy budete mít smůlu a prodejce ze sporu vyjde s čistým štítem, že otevřený spor nebyl jeho vinou. Za každý spor, kde je vina na straně prodejce (poslané jiné zboží, nefunkční zboží, jiné velikosti než uvádí míry apod.) totiž dostávají něco ve smyslu “černých bodů” od Aliexpressu a poté za ně dostávají sankce a případně zákaz prodeje na Aliexpress.
Proto se prodejce snaží hodit důvod sporu na Vás – nepřistupujte na tento nátlak a spíš bych mu do zpráv odepsala, že se jedná z jeho strany o pokus o podvod a můžete jej také případně nahlásit Aliexpress jako nabádání k porušení pravidel prodeje, takže ať s takovými zprávami nepokračuje.
Teraz mi poslal návrh sporu “že žiadne vrátenie a žiadna refundácia”.Bola to jeho reakcia na to že som mu napísal že nič meniť nebudem lebo mi poslal vadný tovar.Aliexpres sa do toho sporu zaradí automaticky,alebo to mám ja niekde poslať?
Jestli ve sporu dal odpověď (ne zpráva dole), tak klikněte na odmítnutí návrhu a spor bude předán na Aliexpress automaticky, stačí pak počkat na jejich rozhodnutí.
Zamietol som jeho návrh.To ešte môže biť rád že nežiadam celú sumu,lebo cena batérie bola 4,30€ a ja žiadam iba 3€.Zaujímavé je že dokedy som neotvoril spor tak sa neozval ani na jeden mail čo som mu písal.
No, asi to nebude moc důvěryhodný prodejce :-/
Dá sa neako tá komunikácia čo mi písal poslať na Aliexpres?Už ma začína štvať.
U zboží je tlačítko na nahlášení zboží, myslím, že se tam dá vybrat možnost, že zboží neodpovídá popisu a možná se tam dá přidat i komentář – překopírovat tam Vaši komunikaci s prodejcem.
Jinak bych asi hledala někde v nápovědě, jak postupovat.
- You must be logged in to reply to this topic.